HPI Venture - Łowca Niewygód - Wersja do druku +- Forum RC (https://rc-slask.pl) +-- Dział: TRIAL (https://rc-slask.pl/dzial-30.html) +--- Dział: Garaże i regulaminy (https://rc-slask.pl/dzial-31.html) +---- Dział: Sport (https://rc-slask.pl/dzial-43.html) +---- Wątek: HPI Venture - Łowca Niewygód (/watek-1013.html) |
HPI Venture - Łowca Niewygód - zakopanypouszy - 2019-01-15 Witam, jako że dopiero zaczynam swoją przygodę z RC na poważnie to też nadszedł czas na mój pierwszy garaż abym mógł uczestniczyć w zawodach oraz móc pokazać co i jak zmieniać się będzie w mojej niewygodnej Toyocie Póki co model dopiero wyszedł z pudła więc seryjnie: Silnik: seria 35T crawler - jestem pod wrażeniem mocy wiec pewnie tak zostanie Serwo: seryjne SS-20WR ale zaczyna mnie denerwować gdyż potrafi zatrzymać się w miejscu i trzeba ruszyć modelem żeby skręcił kołami wiec pomyślimy o mocniejszym Koła: seryjne All-terrain Rockthorn 109mm x 38mm - myślę że dam im szanse się wykazać ESC: seryjne - zostaje Wymiary Długość: 527mm Szerokość: 227mm Wysokość: 238mm Rozstaw osi: 311mm Waga z akumulatorem: 2.4kg Waga bez akumulatora: 2.1kg Waga karoserii: 0.21kg Przełożenia Drivetrain ratio: 7.6:1 Transmission gearing: 1.53:1 Axle gearing: 3.31:1 Transfer case gearing: 1.5:1 W planach mam póki co: -zdobywanie doświadczenia w modelach RC -oświetlenie -szpej -wnętrze -serwo -wyciągarka --==== AKTUALIZACJE ====-- zmiany techniczne względem seri: -półosie CVD -wciągarka z sera mg996 -oświetlenie przód tył -wnętrze z kierownikiem oraz błotniki -koła chińskie rdzawki + super swamper (kopia hyrax) -aparatura DumboRC X6 -serwo 35kg -mosiężne linki zawieszenia -zasilanie 3s [attachment=4671] RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - Gorg - 2019-01-15 fajnie że dołączyłeś zawody zaczynamy od marca więc masz czas aby się przygotować i poćwiczyć RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - Bastian - 2019-01-15 Szybki trening i zapraszamy na zawody Do listy dołożyłbym skręcane felgi. RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - Emil - 2019-01-17 a z ciekawości zapytam - jaki motocykl w garażu ? Bo naklejka na drzwiach Toyoty znajoma ;-) RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - zakopanypouszy - 2019-02-01 Prace nad venturką wrą wnętrze z błotnikami się robi, szpej leci z Chin, kierowca też leci z Chin, serwo 20 kg zamawiane na aliexpres leci z Niemiec, umiejętności też powoli nabieram w domowym zaciszu jednak zaczynam się zastanawiać czy nie zmienić silnika z 35T na 55T a to dlatego że czasami gdy jest większa przeszkoda do pokonania to trzeba oczywiście dać więcej gazu aby wjechać a to przeważnie kończy się tym że nagle model wystrzeli jak z procy. Czy skręcane felgi zmienią coś znacząco poza wagą? Seryjne mi sie nawet podobają (może poza kolorem) Co do pytania o garaż to stoi tam Kawasaki KLR650, Bandit 600 oraz SV650 RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - Gorg - 2019-02-02 Koła w trialówce dobrze jest dociążyć wtedy lepiej opony pracują. Dlatego stosujemy felgi skręcane. Dociążasz, skręcasz i patrzysz czy Ci pasuje. Jak nie rozbierasz i znowu eksperymentujesz. Możesz zostać przy tym co jest - pojeździsz i zobaczysz. Co do silnika to już każdy ma własne preferencje - szybszy to możesz dać strzał i na piachu się wdrapiesz a wolniejszym nie. Żeby nie wystrzelił na końcu podjazdu to kwestia doświadczenia i wjeżdżania w model. RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - zakopanypouszy - 2019-02-03 Dzięki za cenne uwagi, nad silnikiem zastanowimy się po przynajmniej jednym sezonie RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - przemsky - 2019-02-03 Najpierw trening oraz spotkania, później modyfikacje. Dobry zakup, oby służył dzielnie w terenie. RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - zakopanypouszy - 2019-02-26 Długo nic się tutaj nie działo ale to nie znaczy że z modelem nic się nie działo Mała aktualizacja: -zmiana serwa na JX DC5821LV wiec nareszcie model skręca w każdych warunkach a nie tylko w powietrzu heheh -zrobione oświetlenie przednie w zderzaku oraz tylne w miejscu oryginalnych świateł -pełne zabezpieczenie przed wodą smarem Bel-Ray MARINE EXTREME -wnętrze praktycznie gotowe, jak to wiadomo w modelarstwie zawsze można coś poprawić , może jakość nie jest na miare SuperScaled ale mi się podoba bardziej niż wytłoczki z ali -trochę szpeju doszło -kierowca którego musiałem skrócić bo jakiś taki niewymiarowy oraz kolega gdyby ktoś miał jakiś problem na trasie ; -zmieniłem olej w amortyzatorach gdyż były trochę za miękkie a przy okazji ciekły..... -zrobiłem błotniki wiec już nie straszne kałuże a sam model nie straszy "prześwitami" Poniżej kilka zdjęć [attachment=3543][attachment=3544][attachment=3545][attachment=3546][attachment=3547][attachment=3548][attachment=3549][attachment=3550][attachment=3551][attachment=3552][attachment=3553][attachment=3554][attachment=3556][attachment=3555][attachment=3557] Byłbym zapomniał, w regulaminie pisze że pojazd powinien posiadać oświetlenie z przodu oraz z tyłu i tutaj zastanawia mnie fakt czy w czasie zawodów pełne oświetlenie musi być używane (2pkt przód i 2pkt tył) czy np można jechać na "dziennych" tylko z przodu? HPI Venture - Łowca Niewygód - KubaDG - 2019-02-26 Światła z tyłu i przodu muszą działać podczas kontroli technicznej przed zawodami. Fajnie jest jakbyś na nich jeździł podczas zawodów, jednak jak je później wyłączysz to nikt się nie będzie specjalnie czepiał. |