Forum RC
HPI Venture - Łowca Niewygód - Wersja do druku

+- Forum RC (https://rc-slask.pl)
+-- Dział: TRIAL (https://rc-slask.pl/dzial-30.html)
+--- Dział: Garaże i regulaminy (https://rc-slask.pl/dzial-31.html)
+---- Dział: Sport (https://rc-slask.pl/dzial-43.html)
+---- Wątek: HPI Venture - Łowca Niewygód (/watek-1013.html)

Strony: 1 2 3 4


HPI Venture - Łowca Niewygód - zakopanypouszy - 2019-01-15

Witam, jako że dopiero zaczynam swoją przygodę z RC na poważnie to też nadszedł czas na mój pierwszy garaż abym mógł uczestniczyć w zawodach oraz móc pokazać co i jak zmieniać się będzie w mojej niewygodnej Toyocie [Obrazek: 001.gif]

Póki co model dopiero wyszedł z pudła więc seryjnie:

Silnik: seria 35T crawler - jestem pod wrażeniem mocy wiec pewnie tak zostanie

Serwo: seryjne SS-20WR ale zaczyna mnie denerwować gdyż potrafi zatrzymać się w miejscu i trzeba ruszyć modelem żeby skręcił kołami wiec pomyślimy o mocniejszym

Koła: seryjne All-terrain Rockthorn 109mm x 38mm - myślę że dam im szanse się wykazać

ESC: seryjne - zostaje

Wymiary
Długość: 527mm
Szerokość: 227mm
Wysokość: 238mm
Rozstaw osi: 311mm
Waga z akumulatorem: 2.4kg
Waga bez akumulatora: 2.1kg
Waga karoserii: 0.21kg

Przełożenia
Drivetrain ratio: 7.6:1
Transmission gearing: 1.53:1
Axle gearing: 3.31:1
Transfer case gearing: 1.5:1

W planach mam póki co:
-zdobywanie doświadczenia w modelach RC
-oświetlenie
-szpej
-wnętrze
-serwo
-wyciągarka


--==== AKTUALIZACJE ====--

zmiany techniczne względem seri:

-półosie CVD
-wciągarka z sera mg996
-oświetlenie przód tył 
-wnętrze z kierownikiem oraz błotniki
-koła chińskie rdzawki + super swamper (kopia hyrax)
-aparatura DumboRC X6
-serwo 35kg
-mosiężne linki zawieszenia
-zasilanie 3s

[attachment=4671]


RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - Gorg - 2019-01-15

fajnie że dołączyłeś
zawody zaczynamy od marca więc masz czas aby się przygotować i poćwiczyć


RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - Bastian - 2019-01-15

Szybki trening i zapraszamy na zawody  Smile 

Do listy dołożyłbym skręcane felgi.


RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - Emil - 2019-01-17

a z ciekawości zapytam - jaki motocykl w garażu ? Bo naklejka na drzwiach Toyoty znajoma ;-)


RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - zakopanypouszy - 2019-02-01

Prace nad venturką wrą Smile wnętrze z błotnikami się robi, szpej leci z Chin, kierowca też leci z Chin, serwo 20 kg zamawiane na aliexpres leci z Niemiec, umiejętności też powoli nabieram w domowym zaciszu jednak zaczynam się zastanawiać czy nie zmienić silnika z 35T na 55T a to dlatego że czasami gdy jest większa przeszkoda do pokonania to trzeba oczywiście dać więcej gazu aby wjechać a to przeważnie kończy się tym że nagle model wystrzeli jak z procy.

Czy skręcane felgi zmienią coś znacząco poza wagą? Seryjne mi sie nawet podobają (może poza kolorem)
Co do pytania o garaż to stoi tam Kawasaki KLR650, Bandit 600 oraz SV650 Big Grin


RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - Gorg - 2019-02-02

Koła w trialówce dobrze jest dociążyć wtedy lepiej opony pracują.
Dlatego stosujemy felgi skręcane. Dociążasz, skręcasz i patrzysz czy Ci pasuje. Jak nie rozbierasz i znowu eksperymentujesz.
Możesz zostać przy tym co jest - pojeździsz i zobaczysz.

Co do silnika to już każdy ma własne preferencje - szybszy to możesz dać strzał i na piachu się wdrapiesz a wolniejszym nie. Żeby nie wystrzelił na końcu podjazdu to kwestia doświadczenia i wjeżdżania w model.


RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - zakopanypouszy - 2019-02-03

Dzięki za cenne uwagi, nad silnikiem zastanowimy się po przynajmniej jednym sezonie Smile


RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - przemsky - 2019-02-03

Najpierw trening oraz spotkania, później modyfikacje.
Dobry zakup, oby służył dzielnie w terenie.


RE: HPI Venture - Łowca Niewygód - zakopanypouszy - 2019-02-26

Długo nic się tutaj nie działo ale to nie znaczy że z modelem nic się nie działo Smile
Mała aktualizacja:
-zmiana serwa na JX DC5821LV wiec nareszcie model skręca w każdych warunkach a nie tylko w powietrzu heheh
-zrobione oświetlenie przednie w zderzaku oraz tylne w miejscu oryginalnych świateł
-pełne zabezpieczenie przed wodą smarem Bel-Ray MARINE EXTREME
-wnętrze praktycznie gotowe, jak to wiadomo w modelarstwie zawsze można coś poprawić Wink, może jakość nie jest na miare SuperScaled ale mi się podoba bardziej niż wytłoczki z ali Wink
-trochę szpeju doszło
-kierowca którego musiałem skrócić bo jakiś taki niewymiarowy Big Grin oraz kolega gdyby ktoś miał jakiś problem na trasie ;Wink   
-zmieniłem olej w amortyzatorach gdyż były trochę za miękkie a przy okazji ciekły.....
-zrobiłem błotniki wiec już nie straszne kałuże a sam model nie straszy "prześwitami"


Poniżej kilka zdjęć Smile[attachment=3543][attachment=3544][attachment=3545][attachment=3546][attachment=3547][attachment=3548][attachment=3549][attachment=3550][attachment=3551][attachment=3552][attachment=3553][attachment=3554][attachment=3556][attachment=3555][attachment=3557]

Byłbym zapomniał, w regulaminie pisze że pojazd powinien posiadać oświetlenie z przodu oraz z tyłu i tutaj zastanawia mnie fakt czy w czasie zawodów pełne oświetlenie musi być używane (2pkt przód i 2pkt tył) czy np można jechać na "dziennych" tylko z przodu?


HPI Venture - Łowca Niewygód - KubaDG - 2019-02-26

Światła z tyłu i przodu muszą działać podczas kontroli technicznej przed zawodami. Fajnie jest jakbyś na nich jeździł podczas zawodów, jednak jak je później wyłączysz to nikt się nie będzie specjalnie czepiał.