Honcho Sport SCX 10.2 - Wersja do druku +- Forum RC (https://rc-slask.pl) +-- Dział: TRIAL (https://rc-slask.pl/dzial-30.html) +--- Dział: Garaże i regulaminy (https://rc-slask.pl/dzial-31.html) +---- Dział: Sport (https://rc-slask.pl/dzial-43.html) +---- Wątek: Honcho Sport SCX 10.2 (/watek-1153.html) Strony:
1
2
|
Honcho Sport SCX 10.2 - YaNeK_80 - 2019-10-02 Stało się, dzięki wszystkim wyczytanym za i przeciw, po godzinach zastanawiania i oglądania YT oraz wszelkim Waszym wskazówką wybór padł na Axiala. Po nerwowym oczekiwaniu na realizację zamówienia ... co trwało nieznośne 20h w moje ręce wpadł "brand noje" : Axial SCX 10.2 Honcho RTR z którego będzie SPORT Na ten moment wszystko seryjne: Rama: SCX 10.2 Zawieszenie: SCX 10.2 ECS: Axial AE-5 Silnik: Axial 35T Serwo: Tactic Felgi: Axial 1.9 Opony: Axial Odbiornik: Tactic TR325 3CH Apka: Tactic TTX200 2CH Pakiet: LiPo GensAce 2600 2S 7.4V Pierwsze minuty jazdy za mną ... dosłownie minuty, bo czekam jeszcze na ładowarkę i oszczędzam pakiet jak mogę Pierwsze wrażenie pozytywnie ... jedyne co da się zauważyć, chyba ... to koła .. myślę, że masa(mała) i opony nie specjalnie wypadają w porównania do tego co potrafią Wasze modele na żywo.. ale wszystko z czasem Pierwsze uszkodzenia... brak Pierwsze plany...ładowarka koła, wnętrze, kilka darmowych upgreadów upatrzonych u SBG no i oczywiście jakiś start w zawodach może jeszcze w tym sezonie PS. Nie ogarniam tego haosu w zdjęciach RE: Honcho Sport SCX 10.2 - Malo88 - 2019-10-02 Elegancja pierwsze zawody już w tym miesiącu wiec już możesz się zapisywać a ulepszenia przyjdą w swoim czasie pozdro Honcho Sport SCX 10.2 - dzartschyck - 2019-10-02 Dobry wybór, ale szykuj się już na mody Po pierwsze: wyciągarka - bez tego ani rusz. Reszta wyjdzie w praniu. Powodzenia. RE: Honcho Sport SCX 10.2 - Bastian - 2019-10-02 Gratuluje zakupu i życzę zadowolenia z użytkowania p.s. Zwróć uwagę na zapisy w regulaminie klasy SPORT: - 12. Koła muszą być schowane w nadkolach w minimum 25% na powierzchni co najmniej 25% obwodu koła" - 7. Model musi posiadać zderzaki (przedni i tylny) wykonane z materiału zapewniającego sztywność, zamontowane w odpowiednim miejscu i wysokości w sposób trwały, tak by spełniały swoje zadanie w terenie. RE: Honcho Sport SCX 10.2 - YaNeK_80 - 2019-10-03 Dziękuję, dziękuje @Bastian na pkt.7 jestem przygotowany i mam na to już plan, ale nie brałem pod uwagę problemów z pkt.12 mówiącym o nadkolach. Myślałem, że dopuszczenie zabudowy typu "truggy" (pkt.6) wyklucza stosowanie nadkoli nad tylną osią. No cóż ... coś i tutaj trzeba będzie zaradzić albo zmienić budę Rozumiem, że start w takim stanie jest możliwy a obciążony jedynie 100pkt karnymi na starcie ? A odnośnie jeszcze regulaminu, ktoś się może orientuje jakie jest RTI dla seryjnego zawieszenia SCX 10.2 ? Honcho Sport SCX 10.2 - KubaDG - 2019-10-03 Nie pamietam dokładnie ale RTI na pewno będziesz miał sporo przekroczone. RE: Honcho Sport SCX 10.2 - Bastian - 2019-10-03 Zobacz sobie takie rozwiązanie dotyczące tylnych nadkoli: 6:53 25. W przypadku niespełnienia przez model warunków technicznych zawodnik otrzymuje dodatkowe punkty karne:- - niezgodności mające wpływ na właściwości jezdne modelu–500PK za każdą niezgodność. - niezgodności wizualne, niemające wpływu na jazdę–100PK za każdą niezgodność. Najlepiej przyjedź na kolejne spotkania i zobaczysz co trzeba ewentualnie zmienić czy też poprawić a punktami się na razie nie przejmuj RE: Honcho Sport SCX 10.2 - YaNeK_80 - 2019-10-03 Taki mam plan, aby obserwować i przy okazji trochę poćwiczyć RE: Honcho Sport SCX 10.2 - YaNeK_80 - 2019-11-12 Mały update i tutaj Po pierwszym poważniejszym śmiganiu na Pogorii przyszedł czas na małe dłubanie. Pod klucz poszło zawieszenie. Wsparty "jutubem" : przestawiłem wieżyczki amortyzatorów z tyłu oraz zamieniłem miejscami sprężyny tył-przód. Maja różną twardość więc inaczej zachowują się pod ciężarem. Efekt ogólny to delikatnie lepsza praca amorków i lekko obniżony środek ciężkości w porównaniu do oryginału. Przy okazji kręcenia za wszystkie śrubeczki które udało mi się odkręcić wkręciłem już nierdzewkę ... niech ma W najbliższym czasie same amortyzatory pójdą na warsztat, bo każdy pracuje inaczej ... co pewnie spowodowane jest brakiem oleju, a już na pewno różną jego ilością w amorkach - pozostaje jedynie kwestia dobrania jego ... lepkości RE: Honcho Sport SCX 10.2 - YaNeK_80 - 2019-12-05 Zgodnie z zapowiedzią na warsztat poszły amortyzatory. Do wymiany poszedł olej zastąpiony silikonowym 600cSt oraz ograniczenie skoku za pomocą wewnętrznej sprężyny. Pomysł padł na sprężynkę z długopisu ok.25mm długości oraz sprężynki zakupione w Leroyu o długości 35mm. Te drugie okazały się zdecydowanie lepiej nadawać do wymaganego zastosowania ze względu na ich bardziej "liniową" pracę. Całość operacji zakończona sukcesem... ostateczny wynik to długość amortyzatora w stanie spoczynku ok 80mm, a przy ugięciu 70mm. |