D8T Tekno V4 - Wersja do druku +- Forum RC (https://rc-slask.pl) +-- Dział: Off-road & On-road (https://rc-slask.pl/dzial-1.html) +--- Dział: Off-road (https://rc-slask.pl/dzial-118.html) +---- Dział: Garaż (https://rc-slask.pl/dzial-5.html) +----- Dział: Modele 1/8 (https://rc-slask.pl/dzial-6.html) +----- Wątek: D8T Tekno V4 (/watek-893.html) |
D8T Tekno V4 - Mrozio07 - 2018-08-17 Na początku witam wszystkich po 3 letniej przerwie , w końcu udało mi się ukończyć mój projekt więc czas się pochwalić, bo jest czym. W 2015 zakupiłem szrot modelarski w postaci Hot Bodies D8T, postanowiłem go zreanimować i przystosować pod jakiś napęd elektryczny. Zaraz po zakupie udało mi się dorwać ostatnią na świecie nową konwersję Tekno V4 prosto od producenta. W tym miejscu chciałbym również pozdrowić urząd celny za dojebanie vatu i cła na paczkę, papiery trzymam do dzisiaj . Prace postępowały w ślimaczym tempie, wymieniłem właściwie większość elementów, których stopnia zużycia nie byłem pewny. Po ukończeniu całej konwersji i uzyskaniu gotowego podwozia zdolnego wciągnąć nosem niejeden sprzęt, przyszła pora na elektronikę. Obecnie w modelu znajduje się: - serwo Savox SV-1271SG (25kg/0,08s przy 7,4V), - akumulator 4S Li-PO Gens 5000 mAh (wtyczka XT90), - zestaw napędowy Ezrun Max 8 + Ezrun 4274 2200kV, - odbiornik Sanwa RX-481 + aparatura Sanwa MT-S. Oczywiście nie byłbym sobą gdyby pierwsze jazdy nie zakończyły się po 20 minutach i to kompletnym skasowaniem tylnej wieży modelu . Następne jazdy tylko na torze . Wideo: Pierwsze jazdy Poniżej jeszcze kilka zdjęć, mam nadzieję, że zobaczymy się na torze jak tylko dojdzie do mnie nowa wieżyczka . RE: D8T Tekno V4 - Gorg - 2018-08-17 fajnie, fajnie z tym wciąganiem nosem to poczekaj aż z kimś pojeździsz ;-) (obyś nie musiał tych słów odwoływać ;-)) Do zobaczenia na torze bo w warunkach jakich go testowałeś na filmie to musiało dojść do wypadku RE: D8T Tekno V4 - Mrozio07 - 2018-08-19 Standardowo, miała być krótka jazda testowa, wyszło jak wyszło. Co się tyczy odwoływania, możliwości modelu. Wybitnym kierowcą nie byłem i pewnie nie zbliżę się nigdy do prawdziwego zawodniczego poziomu, co nie umniejsza faktu, że jest to bardzo udana konstrukcja i z powodzeniem rywalizowała z nowymi Mugenami, Losi i Team Associated. Natomiast na nowe wyzwania w ramach dobrej zabawy gotowy jestem zawsze . |