2016-11-02, 22:09
będzie pojedynek
siwy lis - kontra - mechaniczna pomarańcza
siwy lis - kontra - mechaniczna pomarańcza
Axial SCX10 Dingo Gunmetal
|
2016-11-02, 22:09
będzie pojedynek
siwy lis - kontra - mechaniczna pomarańcza
2016-11-08, 16:07
Zdjęcia dla tych co nie widzieli w ostatnią niedzielę
Obecna specyfikacja: ESC Quicrun 1060 WP Serwo Savox SW0230MG Silnik Banggood 45T Wyciągarka z serwa Towerpro Opony Axial Ripsaw lub Interco Irok Felgi - plastikowe beadlocki z Gmade Kierowca - Gunnar Jensen (The Expendables) Grill zrobiony własnoręcznie z hipsu, niedługo powstaną ramki reflektorów a'la Defender
2017-02-27, 14:25
2017-02-28, 10:49
Zupełnie jak mój ;-)
2017-03-07, 21:21
zapytałeś na innym forum czy warto zrobić 4linka z przodu
Według mnie warto choćby dlatgo aby wymienić szybko wyrąbujące się mocowanie 3linka od axiala. Prawdopodobnie masz już na nim luzy i most rusza Ci się do przodu i do tyłu. Jeżeli chodzi o pracę zawieszenia to 3link pozwala na uzyskanie większych RTI ale to tylko jeśli chciałbyś uzyskać crawlera z wykrzyżem 1500 RTI Ostatnio dla Bastiana wydrukowałem i zamontowałem zamiennik który wkręca się w miejsce mocowania 3linka bez żadnych przeróbek i po wymianie linek na dłuższe z rod endami traxxasa uzyskujesz 4 linka. Ale możesz również zakupić orginalne mocowanie 4linka z Axiala.
2017-03-07, 21:48
Dzięki za informacje. Oryginalne mocowania na przód i tył axial na szczęście daje w zestawie z Dingo, mimo, że i tak ich według instrukcji nie montujesz.
No to przód też przerobię. Najtrudniej wybrać długość, żeby mosty miały przyzwoity kąt. Próbowałem ogarnąć temat anti-squatu ale to na razie dla mnie czarna magia
2017-06-30, 13:24
Dawno nic nie pisałem, a trochę się zmieniło:
- opony zmienione na Pitbull Rock Beast 1.9 - zwrotnice zmienione na SSD RC hi-clearance - półoski zmienione na kardanki CVD od chińczyka - serwo zamontowane na chińskiej kopii CMS z firmy Level 3 Zmiany w układzie kierowniczym spowodowały zwiększenie kąta skrętu do ok. 40-45 stopni |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|