2019-12-01, 01:30
Niedawno moja Tamyja rally znalazła nowego właściciela bo tylko się na półce kurzyła.
Jednakże strasznie cierpiałem, że nie mam już żadnej rajdówki - choć i tak w zeszłym sezonie raz na rajdzie byłem
Jakoś się tak złożyło, że tych maluszków rozmnożyło mi się do dwóch sztuk.
No to postanowiłem jednego przerobić na rally.
Ponieważ w maluszku są mniejsze koła i nie ma w tym rozmiarze kół rally postanowiłem założyć standardowe koła które używa się na rajdach. Najmniejsze jakie znalazłem pochodzą z modelu Rally Legend.
Aby je zmieścić musiałem troszkę popodcinać podwozie - jest z włókna węglowego więc nie osłabiła go ta operacja za bardzo - oraz popodcinać nadkola. Wygląda teraz bardziej bojowo.
Podciąłem również stopery na podwoziu ograniczające skok zawieszenia aby zwiększyć prześwit.
W podwoziu są zastosowane wały cvd i podniesienie zawieszenia nie wpłynęło negatywnie na pracę wałów napędowych. Prześwit zwiększył się z 6 mm do około 25 mm.
Aby zwiększyć skok wymieniłem również amortyzatory na troszkę dłuższe.
Założyłem również szybkie serwo 8 kg/0,07 ms.
Poprawiłem również malowanie karoserii i dodałem trochę naklejek.
Do napędu zostawiłem silnik szczotkowy 21T bo jest wystarczająco szybki
Uważam że wygląda ślicznie.
W sam raz żeby spokojnie stał sobie na półce i czekał na ten moment kiedy wybiorę się na rajd
Jednakże strasznie cierpiałem, że nie mam już żadnej rajdówki - choć i tak w zeszłym sezonie raz na rajdzie byłem
Jakoś się tak złożyło, że tych maluszków rozmnożyło mi się do dwóch sztuk.
No to postanowiłem jednego przerobić na rally.
Ponieważ w maluszku są mniejsze koła i nie ma w tym rozmiarze kół rally postanowiłem założyć standardowe koła które używa się na rajdach. Najmniejsze jakie znalazłem pochodzą z modelu Rally Legend.
Aby je zmieścić musiałem troszkę popodcinać podwozie - jest z włókna węglowego więc nie osłabiła go ta operacja za bardzo - oraz popodcinać nadkola. Wygląda teraz bardziej bojowo.
Podciąłem również stopery na podwoziu ograniczające skok zawieszenia aby zwiększyć prześwit.
W podwoziu są zastosowane wały cvd i podniesienie zawieszenia nie wpłynęło negatywnie na pracę wałów napędowych. Prześwit zwiększył się z 6 mm do około 25 mm.
Aby zwiększyć skok wymieniłem również amortyzatory na troszkę dłuższe.
Założyłem również szybkie serwo 8 kg/0,07 ms.
Poprawiłem również malowanie karoserii i dodałem trochę naklejek.
Do napędu zostawiłem silnik szczotkowy 21T bo jest wystarczająco szybki
Uważam że wygląda ślicznie.
W sam raz żeby spokojnie stał sobie na półce i czekał na ten moment kiedy wybiorę się na rajd