Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Suzuki sj410
#1
Cześć, od trzech tygodni pracuję nad Suzuki. Karoserię buduję z hipsu, jest to moja druga budowa z tego materiału. Budowę traktuję jako ćwiczenie się w budowie hipsu, idealnie może nie jest ale w porównaniu do trucka jest lepiej Smile
Suzi jest w skali 1:10, dzięki temu prawie idealnie siada na wpl b-14. Przedni most został przesunięty do przodu i mam teraz idealnie 203 mm rozstawu osi. Na rozstaw kół brakuje mu kilku mm, co zniweluję hexami.
Jeżeli chodzi o samo podwozie to w drodze są już metalowe napędy i skrzynia z silnikiem 370.
Pozdrawiam[Obrazek: dca138ff44b8ef352ed28fc4774fb05d.jpg][Obrazek: 08ad9f94af4390be40cd20c638e523dd.jpg][Obrazek: b7b3c02812651da594b7fa81f5c15557.jpg]

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#2
Model wygląda super Smile . Ja też buduje Suzuki na podwoziu B14. Jak możesz to dodaj zdjęcia podwozia.
Odpowiedz
#3
Jedyna zmiana w podwoziu to przesunięcie przednich resorów razem z tym całym mocowaniem na serwo o 1cm do przodu. Zrobiłem nowe otwory w ramie i całość przesunąłem. Od góry ściąłem wszystkie wystające elementy mocowania na równo z ramą i przykręciłem od góry płytkę. Do płytki przykleiłem regulator i odbiornik. Mam do nich dostęp otwierając maskę.[Obrazek: f0529e40cc7a5833bf62cc5e81552752.jpg][Obrazek: 23e16b5f6a2cf1910e133d690004c22d.jpg][Obrazek: 777ddffb6c91978fd778cf99e4e71b91.jpg][Obrazek: 04ea8709a25231a5b6a8605bd277126b.jpg]

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#4
Super, dzięki za zdjęcia.
Odpowiedz
#5
kokos szalejesz , wóz na medal, pięknie ci to wyszło, powiedzonka o kibicuje dalej,

Ps. Kiedy wycieraczki zakładamy

Wysłane z mojego TRT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#6
Fajna deska rozdzielcza
Odpowiedz
#7
Wielkie dzięki za dobre słowa
Doczekałem się metalowych elementów napędu, silnika 370 z przekładnią oraz wały napędowe. Udało mi się również znaleźć szczupłą kierowniczkę. Wały trzeba było wydłużyć z powodu większego rozstawu osi. Przy okazji poszerzyłem rozstaw kół o ten brakujący centymetr.
Model był dziś na pierwszej jeździe i efekty okazały się bardzo dobre, jedyne co ucierpiało to buda po dwóch rolkach
Czas na klejenie i wzmacnianie.        

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#8
Piękne maleństwo.
Do montażu polecam magnesy Wink
Odpowiedz
#9
Mam już wypatrzone, zobaczymy jutro, czy sklep na os. Paderewskiego będzie miał już opcję odbioru Smile

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#10
Hej, nadeszła chwila, żeby się zastanowić co zmieścić na przyszły sezon.
Koła: niektórzy namawiają mnie na założenie większych kół, ale obecny rozmiar bardzo mi odpowiada, a same opony nie są złe. Do tego musiał bym ciąć nadkola i przerabiać wnętrze. Znalazłem już felgi typu beadlock pod opony z wpl. W zależności ile będą ważyć dołożę jeszcze parę gram i obowiązkowo dam pianki.
Przed ostatnimi zawodami dołożyłem podkładki pod resor co usztywnili trochę zawieszenie i poprawiło zachowanie modelu na trawersach.
Cały czas jednak jestem bardzo niezadowolony z dachu, którego nie udało mi się dopracować oraz spasowania drzwi z karoserią. Do tego dochodzi kwestia dostępu do wnętrza, jeżeli je na stałe wkleję.
Zdecydowałem pozbyć się dachu i zrobić wersję cabrio. Dzięki temu pozbędę się elementu, z którym mam problem, do tego będę mógł na stałe wkleić drzwi i nadal będę miał dostęp do wnętrza.
Przy okazji postanowiłem zmienić kolor na biały, spodobała mi się wersja ze zdjęcia.
Na koniec dorzucam kilka zdjęć, na których będę się wzorował.[Obrazek: 84f452a5a28969162acd7a1d3cab1b65.jpg][Obrazek: 54b801396c72425bc7c653e0486788f5.jpg][Obrazek: 102b6c9e062c20121ca07e33c3566006.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości