Garaż zakładam na potrzeby sezonu 2022 dla Tadka.
Na przełomie 2019/2020, gdy już decyzja zapadła o produkcji przeze mnie Dustera I gen, Tadek postanowił być lepszy, szybszy i nowocześniejszy.
Mając dane z katalogów, wtedy jeszcze pierwszych zdjęć prototypu pickupa II generacji Dustera zaczął robić samemu karoserię z spienionego PCV.
Wersja produkcyjna:
Specyfikacja:
Podwozie: Tamiya MF-01X
Silnik: 55T + ESC HW1060
Opony: chińczyk o średnicy 82mm 1.9"
Felgi: chińczyk, kopia prawdziwego wzoru felgi Dustera II 17"
Co do samego podwozia to: złożone całkowicie na odwrót niż projekt producenta. To z czego składa się przednia oś, poszło na tył i na odwrót. W rezultacie, mamy silnik 540 przed przednią osią, układ skrętu, rozdzielacz i lekki oraz płaski tył pod zabudowę paki.
Galeria:
Na przełomie 2019/2020, gdy już decyzja zapadła o produkcji przeze mnie Dustera I gen, Tadek postanowił być lepszy, szybszy i nowocześniejszy.
Mając dane z katalogów, wtedy jeszcze pierwszych zdjęć prototypu pickupa II generacji Dustera zaczął robić samemu karoserię z spienionego PCV.
Wersja produkcyjna:
Specyfikacja:
Podwozie: Tamiya MF-01X
Silnik: 55T + ESC HW1060
Opony: chińczyk o średnicy 82mm 1.9"
Felgi: chińczyk, kopia prawdziwego wzoru felgi Dustera II 17"
Co do samego podwozia to: złożone całkowicie na odwrót niż projekt producenta. To z czego składa się przednia oś, poszło na tył i na odwrót. W rezultacie, mamy silnik 540 przed przednią osią, układ skrętu, rozdzielacz i lekki oraz płaski tył pod zabudowę paki.
Galeria: