2023-02-04, 12:51
Ponieważ po paru latach użytkowania karoseria Jeepa CJ w malowaniu amerykańskim uległa dosyć poważnej destrukcji postanowiłem przygotować na nowy sezon nową/starą karoserię co do której mam duży sentyment. Podwozie pozostało bez zmian.
1.Karoseria – Tamyja leksan Toyota BJ40 po modyfikacjach
2. Mosty – Axial SCX II
3. Przekładnia – MST z możliwością zmiany prędkości obrotowej mostu przedniego i tylnego
4. Wały – aluminiowe
5. Silnik – bezszczotkowy sensorowy 17,5T
6. Amortyzatory – z modelu Losi Rock Crawler
7. Rama – kopia Axiala z włókna węglowego
8. Wyciągarka – serwo Tower Pro sterowana mikroserwem i przełącznikiem 3-pozycyjnym
9. Regulator– bezszczotkowy sensorowy 120A
11. Serwo skrętu – JX PDI-6221MG 20KG
12. Opony i felgi – felgi aluminiowe badlock i Pitbull
13. BEC 6V 5A
14. Rod-end – Traxxas
16. Akumulator – Zippi 2200 mAh 3S
17. Elementy wyposażenia - drukowane i malowane
18. Wnętrze – leksan i figurka drukowana
19. Paka - rurki mosiężne lutowane siatka aluminiowa
Karoseria wcześniej jeździła w modelu klasy scaled gdzie była już podcięta na wersje pick-up. Jej nowe wcielenie wymagało kolejnego pocięcia i sklejenia ponieważ w klasie sport jest przydatniejszy większy rozstaw osi niż w scaled (zdjęcie w załączeniu. Elementy karoserii łączyłem za pomocą włókna szklanego i żywicy oraz szpachli Tamyja. Następnie karoseria została pomalowana już od zewnątrz z zachowaniem malunków pochodzących z poprzedniej wersji.
1.Karoseria – Tamyja leksan Toyota BJ40 po modyfikacjach
2. Mosty – Axial SCX II
3. Przekładnia – MST z możliwością zmiany prędkości obrotowej mostu przedniego i tylnego
4. Wały – aluminiowe
5. Silnik – bezszczotkowy sensorowy 17,5T
6. Amortyzatory – z modelu Losi Rock Crawler
7. Rama – kopia Axiala z włókna węglowego
8. Wyciągarka – serwo Tower Pro sterowana mikroserwem i przełącznikiem 3-pozycyjnym
9. Regulator– bezszczotkowy sensorowy 120A
11. Serwo skrętu – JX PDI-6221MG 20KG
12. Opony i felgi – felgi aluminiowe badlock i Pitbull
13. BEC 6V 5A
14. Rod-end – Traxxas
16. Akumulator – Zippi 2200 mAh 3S
17. Elementy wyposażenia - drukowane i malowane
18. Wnętrze – leksan i figurka drukowana
19. Paka - rurki mosiężne lutowane siatka aluminiowa
Karoseria wcześniej jeździła w modelu klasy scaled gdzie była już podcięta na wersje pick-up. Jej nowe wcielenie wymagało kolejnego pocięcia i sklejenia ponieważ w klasie sport jest przydatniejszy większy rozstaw osi niż w scaled (zdjęcie w załączeniu. Elementy karoserii łączyłem za pomocą włókna szklanego i żywicy oraz szpachli Tamyja. Następnie karoseria została pomalowana już od zewnątrz z zachowaniem malunków pochodzących z poprzedniej wersji.