Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Relly Bulldog wersja short course
#1
Specyfikacja:
Podwozie: Reely Bulldog
Silnik: Racestar bezszczotkowy 3900kV
Regulator: TSKY 60A
Serwo: Areostar ASI-613MG
Koła: Traxxas Slash
Karoseria: Killerbody

Jakiś czas temu zakupiłem używany model Reely. Najpierw wymieniłem silnik na bezszczotkowy wielkości 540 z ilością obrotów 3900kV oraz regulator 60A. Wymieniłem również serwo na mocniejsze i szybsze.
Niestety po pierwszych jazdach odłamało się mocowanie tylnego zawieszenia uszkadzać również podłogę.
Po niedługich poszukiwaniach okazało się że części tuningowe pasują z modelu VRX Racing 1043 Octane XL. Zamówiłem więc podłogę z włókna węglowego i częściowo aluminium oraz aluminiowe mocowania tylnego zawieszenia. Wymiana była niezwykle prosta i zajęła 20 minut.

Po wstępnych przymiarkach okazało się że rozstawem osi i szerokością idealnie pasuje pod karoserię typu short course.

Zakupiłem więc karoserię Killerbody i rozpocząłem dopasowywanie.

Mocowania karoserii pochodzą z modelu Traxxas Slash i są dokręcone poprzez własnego wykonania wsporniki aluminiowe.
Przedni zderzak to produkt do Traxxasa Slash firmy RPM. Zamocowany od dołu na blaszcze stalowej oraz mocowaniem z zderzaka przedniego do Traxxasa Summita.
Tylny zderzak jest w całości wykonany ręcznie z wykorzystaniem profilii aluminiowych oraz mocowaniem z zderzaka przedniego do Traxxasa Summita. Wypsarzyłem go w dodatkowy pręt który będzie chronił karoserię w czasie upadków.

Aby obniżyć środek ciężkości przeniosłem mocowanie akumulatora w stronę środka modelu. Mocowania są wykonane z elementów aluminiowych.

Wszystkie elementy aluminiowe zostały pomalowane na czarno.

W karoserii Killerbody z tyłu są dwa miejsca na umieszczenie kół zapasowych. W wersji producenta są to wytłoczki z lexanu. Ja jednak zaprojektowałem i wydrukowałem specjalne felgi na które są nałożone koła z modelu trialowego.

Pozostawiłem oryginalne mocowania karoserii. W każdej chwili można wrócić do poprzedniego designe. Wszystkie przeróbki są zrobione w taki sposób że nie były wiercone żadne dodatkowe otwory a wykorzystane są oryginalne.
                           

A tak model wyglądał pierwotnie
           

Po więcej zdjęć zapraszam na mojego bloga
https://magia-modelarstwa.blogspot.com/2...ourse.html
Odpowiedz
#2
(2018-11-06, 19:26)Gorg napisał(a): Specyfikacja:
Podwozie: Reely Bulldog
Silnik: Racestar bezszczotkowy 3900kV
Regulator: TSKY 60A
Serwo: Areostar ASI-613MG
Koła: Traxxas Slash
Karoseria: Killerbody

Jakiś czas temu zakupiłem używany model Reely. Najpierw wymieniłem silnik na bezszczotkowy wielkości 540 z ilością obrotów 3900kV oraz regulator 60A. Wymieniłem również serwo na mocniejsze i szybsze.
Niestety po pierwszych jazdach odłamało się mocowanie tylnego zawieszenia uszkadzać również podłogę.
Po niedługich poszukiwaniach okazało się że części tuningowe pasują z modelu VRX Racing 1043 Octane XL. Zamówiłem więc podłogę z włókna węglowego i częściowo aluminium oraz aluminiowe mocowania tylnego zawieszenia. Wymiana była niezwykle prosta i zajęła 20 minut.

Po wstępnych przymiarkach okazało się że rozstawem osi i szerokością idealnie pasuje pod karoserię typu short course.

Zakupiłem więc karoserię Killerbody i rozpocząłem dopasowywanie.

Mocowania karoserii pochodzą z modelu Traxxas Slash i są dokręcone poprzez własnego wykonania wsporniki aluminiowe.
Przedni zderzak to produkt do Traxxasa Slash firmy RPM. Zamocowany od dołu na blaszcze stalowej oraz mocowaniem z zderzaka przedniego do Traxxasa Summita.
Tylny zderzak jest w całości wykonany ręcznie z wykorzystaniem profilii aluminiowych oraz mocowaniem z zderzaka przedniego do Traxxasa Summita. Wypsarzyłem go w dodatkowy pręt który będzie chronił karoserię w czasie upadków.

Aby obniżyć środek ciężkości przeniosłem mocowanie akumulatora w stronę środka modelu. Mocowania są wykonane z elementów aluminiowych.

Wszystkie elementy aluminiowe zostały pomalowane na czarno.

W karoserii Killerbody z tyłu są dwa miejsca na umieszczenie kół zapasowych. W wersji producenta są to wytłoczki z lexanu. Ja jednak zaprojektowałem i wydrukowałem specjalne felgi na które są nałożone koła z modelu trialowego.

Pozostawiłem oryginalne mocowania karoserii. W każdej chwili można wrócić do poprzedniego designe. Wszystkie przeróbki są zrobione w taki sposób że nie były wiercone żadne dodatkowe otwory a wykorzystane są oryginalne.


A tak model wyglądał pierwotnie


Po więcej zdjęć zapraszam na mojego bloga
https://magia-modelarstwa.blogspot.com/2...ourse.html

Zmienił już właściciela
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości