Jeżeli chodzi o zderzak to jest to zderzak z kangurem, pod kangurem jest jeszcze jedna prosta rurka o długości 140 mm.
Jeżeli chodzi o wycięcia w karoserii, to zrobiłem to tak jak w dużym offroadzie. Polecam obejrzeć film terenwizji z Islandii. W 3:45" gość dokładnie mówi gdzie i jak przesunął mosty. Jest to jak najbardziej skalowe rozwiązanie.
Wydaje mi się, że w związku z niezaakceptowaniem karoserii najlepiej będzie ją zmienić.
Najchętniej inny pickup z niezależnym zawieszeniem z przodu. Moje pytanie brzmi czy ta karoseria na zdjęciu spełni wymagania?
Czy ewentualnie karoseria hpi ford f150 svt będzie lepsza?
Może macie Panowie jeszcze inne pomysły? Rozstaw w tej chwili mam 300mm.
No i najważniejsze, czy garbusek może jeździć w przyszłym sezonie?
Z góry dziękuję za pomoc
Jeżeli chodzi o wycięcia w karoserii, to zrobiłem to tak jak w dużym offroadzie. Polecam obejrzeć film terenwizji z Islandii. W 3:45" gość dokładnie mówi gdzie i jak przesunął mosty. Jest to jak najbardziej skalowe rozwiązanie.
Wydaje mi się, że w związku z niezaakceptowaniem karoserii najlepiej będzie ją zmienić.
Najchętniej inny pickup z niezależnym zawieszeniem z przodu. Moje pytanie brzmi czy ta karoseria na zdjęciu spełni wymagania?
Czy ewentualnie karoseria hpi ford f150 svt będzie lepsza?
Może macie Panowie jeszcze inne pomysły? Rozstaw w tej chwili mam 300mm.
No i najważniejsze, czy garbusek może jeździć w przyszłym sezonie?
Z góry dziękuję za pomoc