Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toyota 4runner na bazie HSP pangolin
#2
Miło powitać nowego zawodnika.
Ładny projekt, zastanawiałem się nie dawno kiedy zobaczę tą karoserią a tu proszę - niespodzianka.

Odpowiadając na twoje pytania, to:
-Zderzak musi tworzyć zarys karoserii, zatem musi być on widoczny. Nie można go 'schować'
-Oświetlenie możesz zrobić samemu kupując 4 diody led 12V i mocując je w 'światła' i zrobić zasilanie z baterii 9V, lub kupić gotowy zestaw.
-Tak, zaciemnione szyby wystarczą żeby spełnić wymóg.
-Wyciągarka nie jest obowiązkowa, ale zalecana.

Możesz zrobić test zawieszenia względem zawieszenia. Nie zawsze sprężyny są atutem w terenie, spróbuj rozwiązania wyciągając sprężyny (droop) Przy okazji należy zrobić pomiar RTI wjeżdzając na rampę o kącie najazdu 30st. Jeśli takiej nie posiadasz to przed zawodami można dokonać pomiaru oraz zweryfikować wykrzyż.
Musisz śledzić wątek o spotkaniach, sam tam często piszę, gdy wybieram się z modelem na przeprawę.
Opony są bardzo 'scalowe', ale w tej klasie cudów nie zrobią. Więc napiszę w ten sposób, jest to pierwszy element do wymiany. Przydałby się szpej czyli terenowe wyposażenie doczepione do modelu (min. 3szt)

Czy dorobiona przez ciebie rama nie ma możliwości niższego punktu montażu, pewnie tak, ale wymaga to montażu krótszych amortyzatorów. Jednak takim zabiegiem znacznie obniżysz środek ciężkości oraz zmniejszysz kąty kąty na wałach.

Zamontowany silnik nie jest za szybki? Posiadam taką przekładnie w swoim Willysie i przy silniku 35T jest ciut za szybki Wink
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Toyota 4runner na bazie HSP pangolin - przez czapla - 2017-09-03, 14:43
RE: Toyota 4runner na bazie HSP pangolin - przez przemsky - 2017-09-03, 15:25
Toyota 4runner na bazie HSP pangolin - przez KubaDG - 2017-09-06, 23:22

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości