Koła które założyłeś mają felgę 2,2 więc są nie dopuszczone, do tego mają zbyt duży rozmiar.
Mógłbyś na nich startować w klasie Extreme
Co do ramy nie rozumiemy się.
Rama w wykonaniu jakie zaprezentowałeś jest nieakceptowalna (przynajmniej dla mnie).
W modelach trialowych nie chodzi o to, aby na byle jak sklecone podwozie wrzucić jakąś karoserię i już.
Podwozie musi odzwierciedlać podwozie normalnego samochodu.
Jeżeli chcesz się bawić w trial i budowę modeli musisz się do tego przyłożyć - to co zaprezentowałeś (jeśli chodzi o przeróbkę podwozia) to jest jedno popołudnie roboty z dłubaniem w nosie - nie o to chodzi.
Masz wszystko aby zbudować poważny model: mosty, skrzynię, wały, amory, elektrykę.
Po prostu musisz to kulturalnie złożyć na nowo w całość.
Piszesz, że zapragnąłeś mieć coś realistycznego a na razie to dokręciłeś profile alu do boków podwozia crawlera i nałożyłeś na to karoserię.
Jak dla mnie nie ma to nic z realizmem prawdziwych trialówek.
Sorry,że moja odpowiedź jest stanowcza ale sądząc po Twoim poprzednim wpisie uważam że konieczna
Co do zderzaków - od spodu dajesz profil o kształcie zderzaka - również zaokrąglenia. Od zewnątrz wiercisz przez zderzak leksanowy i zderzak z profilu otwory i skręcasz razem. Pamiętaj aby zderzak z profilu był dokręcony do ramy
Mógłbyś na nich startować w klasie Extreme
Co do ramy nie rozumiemy się.
Rama w wykonaniu jakie zaprezentowałeś jest nieakceptowalna (przynajmniej dla mnie).
W modelach trialowych nie chodzi o to, aby na byle jak sklecone podwozie wrzucić jakąś karoserię i już.
Podwozie musi odzwierciedlać podwozie normalnego samochodu.
Jeżeli chcesz się bawić w trial i budowę modeli musisz się do tego przyłożyć - to co zaprezentowałeś (jeśli chodzi o przeróbkę podwozia) to jest jedno popołudnie roboty z dłubaniem w nosie - nie o to chodzi.
Masz wszystko aby zbudować poważny model: mosty, skrzynię, wały, amory, elektrykę.
Po prostu musisz to kulturalnie złożyć na nowo w całość.
Piszesz, że zapragnąłeś mieć coś realistycznego a na razie to dokręciłeś profile alu do boków podwozia crawlera i nałożyłeś na to karoserię.
Jak dla mnie nie ma to nic z realizmem prawdziwych trialówek.
Sorry,że moja odpowiedź jest stanowcza ale sądząc po Twoim poprzednim wpisie uważam że konieczna
Co do zderzaków - od spodu dajesz profil o kształcie zderzaka - również zaokrąglenia. Od zewnątrz wiercisz przez zderzak leksanowy i zderzak z profilu otwory i skręcasz razem. Pamiętaj aby zderzak z profilu był dokręcony do ramy