Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toyota 4runner na bazie HSP pangolin
#10
Dobry materiał na ramę to alu 3 – 5 mm. Jeżeli masz możliwości to wycinasz laserem, wodą. Jak nie to wycinasz piłką włosową. Jeżeli wysokość całkowita ramy nie przekracza 30 mm to w casto są płaskowniki alu o grubości 3 mm i szerokości 30 mm i z tego możesz wyciąć.
Jeżeli jednak najłatwiej będzie Ci robić z stali to myślę że zrobienie 2 głównych lag z blachy 2 mm nie będzie takie ciężkie. Resztę mocowań pomiędzy lagami czyli poprzeczki z przodu i tyłu oraz płyta przekładni na środku może być z tworzywa i właśnie poskręcane śrubkami.
Amortyzatory nie musza być zamocowane pionowo do góry ale mogą być pod kątem – wtedy może się zmieszczą, sprawdź.
Do amortyzatorów musisz jeszcze zrobić jakieś mocowanie do ramy czyli takie uszy – ale to lepiej wyciąć jako osobny element dokręcany do ramy bo jakbyś w przyszłości chciał zmienić amory to być może uszy też trzeba będzie zmienić – zwłaszcza jeśli teraz zrobisz pod kątem a kiedyś kupisz krótszej dasz na prosto.
Rama ok . Poprzeczki do ramy zrób takie żeby wyszło Ci w środku 70 mm – ale pewnie tyle wyjdzie bo mocowanie przekładni Ci to ustali.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Toyota 4runner na bazie HSP pangolin - przez czapla - 2017-09-03, 14:43
RE: Toyota 4runner na bazie HSP pangolin - przez Gorg - 2017-09-04, 14:26
Toyota 4runner na bazie HSP pangolin - przez KubaDG - 2017-09-06, 23:22

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości