2017-10-15, 13:23
Update
Po pierwsze muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z modelu, zawody przeżył bez problemu i znalazłem kilka rzeczy które można poprawić.
Zmieniłem przełożenia (atak 14 na 22, trzeba było przerobić mocowanie silnika) teraz można używać proporcjonalnej apki a nie tylko 0-1 bo model był na tyle wolny
Koła zostaną te które mam, na razie szkoda kasy a tabeli i tak nie zwojuję
RTI mam jeszcze spory zapas (nie pamiętam ile dokładnie wyszło) na razie zawieszenie zostaje jak jest
I teraz najważniejsza sprawa WYCIĄGARKA
Przeglądając różne modele z starych zapasów to jedno zwróciło moją uwagę "wielkością zębów" dużo większe niż w innych silnik też był minimalnie większy i dlatego postanowiłem go użyć (przekonam się czy słusznie)
Mechanicznie działa, podnosi cały model w powietrzu a lekki nie jest, minusem może być prędkość ale jakoś to przeżyję.
Teraz zastanawiam się jak ją wysterować, pod uwagę biorę trzy możliwości:
-3 pozycyjny przełącznik na aucie (najtańsze rozwiązanie jednak wolał bym mieć kontrolę w apce)
-2 pozycyjny przełącznik (skręt-wyciągarka)
-apka 3ch i wszystko osobno (mam apke 4ch lotniczą na 40mhz tak na razie, w przyszłości wiadomo 2.4GHz)
Przy ostatnim rozwiązaniu jak wysterować wyciągarkę? Elektroniką serwa? Czy osobnym regulatorem?
Aktualnie najbardziej skłaniam się do drugiego rozwiązania, jaka jest wasza opinia?
Po pierwsze muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z modelu, zawody przeżył bez problemu i znalazłem kilka rzeczy które można poprawić.
Zmieniłem przełożenia (atak 14 na 22, trzeba było przerobić mocowanie silnika) teraz można używać proporcjonalnej apki a nie tylko 0-1 bo model był na tyle wolny
Koła zostaną te które mam, na razie szkoda kasy a tabeli i tak nie zwojuję
RTI mam jeszcze spory zapas (nie pamiętam ile dokładnie wyszło) na razie zawieszenie zostaje jak jest
I teraz najważniejsza sprawa WYCIĄGARKA
Przeglądając różne modele z starych zapasów to jedno zwróciło moją uwagę "wielkością zębów" dużo większe niż w innych silnik też był minimalnie większy i dlatego postanowiłem go użyć (przekonam się czy słusznie)
Mechanicznie działa, podnosi cały model w powietrzu a lekki nie jest, minusem może być prędkość ale jakoś to przeżyję.
Teraz zastanawiam się jak ją wysterować, pod uwagę biorę trzy możliwości:
-3 pozycyjny przełącznik na aucie (najtańsze rozwiązanie jednak wolał bym mieć kontrolę w apce)
-2 pozycyjny przełącznik (skręt-wyciągarka)
-apka 3ch i wszystko osobno (mam apke 4ch lotniczą na 40mhz tak na razie, w przyszłości wiadomo 2.4GHz)
Przy ostatnim rozwiązaniu jak wysterować wyciągarkę? Elektroniką serwa? Czy osobnym regulatorem?
Aktualnie najbardziej skłaniam się do drugiego rozwiązania, jaka jest wasza opinia?