2019-07-25, 07:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-07-25, 07:42 przez dzartschyck.)
Zmiany w Bronco posunęły się na tyle daleko, że wypadałoby o tym nadmienić, co niniejszym czynię:
- zmiana umiejscowienia serwa - teraz jest zamocowane na przednim moście (na aluminiowym mocowaniu z Boom Racing), co wymusiło usunięcie drążka Panharda i przerobienie zawieszenia na 4-link (Axial)
- zmiana silnika na szczotkę 55T (było 45T)
- zmiana amortyzatorów na aluminiowe z Ali (długość 90mm) i pochylenie tylnych
- zmiana pakietu LiPo na Gens 2S/2200 i przebudowa mocowania - własna konstrukcja
- przeniesienie skrzynki odbiornika (teraz od Traxxasa) i regulatora (wciąż Quicrun 1080) między profile ramy i montaż na płycie własnej konstrukcji
- przeniesienie wciągarki (zbudowanej jak poprzednio na serwie 360 st.) pod mocowaniem pakietu nad tylną osią (własną konstrukcja)
- zmiana opon na Gmade'y MT1904 (felgi to stalowe beadlocki z Ali)
- płyty boczne (slidery) wykonane z kątowników aluminiowych
- kierownik, ze względu na masę, został usunięty a szyby zaczernione
- buda została lekko "przybrudzona" i postarzona
- zmiana umiejscowienia serwa - teraz jest zamocowane na przednim moście (na aluminiowym mocowaniu z Boom Racing), co wymusiło usunięcie drążka Panharda i przerobienie zawieszenia na 4-link (Axial)
- zmiana silnika na szczotkę 55T (było 45T)
- zmiana amortyzatorów na aluminiowe z Ali (długość 90mm) i pochylenie tylnych
- zmiana pakietu LiPo na Gens 2S/2200 i przebudowa mocowania - własna konstrukcja
- przeniesienie skrzynki odbiornika (teraz od Traxxasa) i regulatora (wciąż Quicrun 1080) między profile ramy i montaż na płycie własnej konstrukcji
- przeniesienie wciągarki (zbudowanej jak poprzednio na serwie 360 st.) pod mocowaniem pakietu nad tylną osią (własną konstrukcja)
- zmiana opon na Gmade'y MT1904 (felgi to stalowe beadlocki z Ali)
- płyty boczne (slidery) wykonane z kątowników aluminiowych
- kierownik, ze względu na masę, został usunięty a szyby zaczernione
- buda została lekko "przybrudzona" i postarzona