Specyfikacja:
1. Mosty – Axial SCX/Wraith
2. Silnik – szczotkowy 45T.
3. Regulator – Hobbywing 1060
4. Serwo skrętu – JX PDI-6221MG 20KG
5. Opony – ???
6. Felg – plastik
7. Karoseria – New Bright pocieta
Przekładnia to traxxas 1:16 z przełożeniem 55/13 oraz silnik szczotkowy 45T. Do tego rozdzielacz własnej konstrukcji 2,5:1. Zestaw pracuje bardzo ładnie z dołu a przy zastosowaniu aku 3S ma również odpowiednią górę.
W trakcie budowy pojawił się kolejny pomysł aby z tyłu zrobić węższą pakę i koła bliźniaki.
Felgi bliźniaki można by zaprojektować i wydrukować ale wydruki nie są tak mocne jak wtryskiwany plastik. Dlatego wykombinowałem jak połączyć dwie felgi. Jedną nawiercam frezarką na 2,5 mm i gwintuje a drugą w tych samym miejscach nawiercam 3mm. Wszystko skręcam śrubkami M3. Wydaje się mocne – zobaczymy.
Paka jest w trakcie projektowania i drukowana coś w stylu jak na zdjęciu
Obecnie czekam na opony do kół. Wybrałem rozmiar 108mm bo mniejsze śmiesznie wyglądają w nadkolach New Bright a większe to już by było takie przesadzone.
1. Mosty – Axial SCX/Wraith
2. Silnik – szczotkowy 45T.
3. Regulator – Hobbywing 1060
4. Serwo skrętu – JX PDI-6221MG 20KG
5. Opony – ???
6. Felg – plastik
7. Karoseria – New Bright pocieta
9. Przekładnia – traxxas 1:16
10. Rozdzielacz – projekt własny, drukowany
11. Wyciągarka – ???
12. Zderzak przedni, tylni, grill, gadżety, snorkel, obrysówki, paka – projekt własny, drukowany
13. Moduł świateł - automatyczny
14. Amortyzatory - hsp Kulak
11. Wyciągarka – ???
12. Zderzak przedni, tylni, grill, gadżety, snorkel, obrysówki, paka – projekt własny, drukowany
13. Moduł świateł - automatyczny
14. Amortyzatory - hsp Kulak
Od czasu jak odkupiłem zdezelowaną budę Jeep Wrangler New Bright myślałem, że zrobię z niej pick upa. W sieci natrafiłem na wersje Jeep Brute z podwyższonym dachem i postanowiłem zrobić coś w tym stylu. Tylną ściankę i dach zaprojektowałem i wydrukowałem.
Rama pochodzi z modelu Toyoty Hilux sprzedawanej w Chinach.
Mosty to taka hybryda. Kupiłem obwody mostów używane i okazało się że jedna jest podszlifowana pod c-huby Wraitha. Pogrzebałem w składziku cześci i wyjąłem zwrotnice i c-huby Wraitha oraz półosie. Po dopasowaniu do zębatek SCX złożyłem przedni most. Most taki ma super skręt ale jest szerszy od tylnego o 10mm. Dlatego do tylnego mostu zaprojektowałem i wydrukowałem specjalne końcówki mostu. Wewnątrz znajdują się kubki i półosie jakie stosujemy w skrętnym moście SCX. Ponieważ przy skręcie kubek musi siedzieć głębiej w półosi to przy braku skrętu można go wysunąć i zyskać te 10 mm szerokości.
Z tyłu zastosowałem resor którego mocowanie przygotowałem już w drukowanej końcówce mostu. Z przodu zaprojektowałem górne i dolne mocowanie sprężyn i zrobiłem na sprężynach. Amortyzatory pochodzą z Kulaka tylko zostały podszlifowane i pomalowane. Amortyzatory zalałem olejem aby uzyskać tłumienie – o dziwo trzymają olej.Przekładnia to traxxas 1:16 z przełożeniem 55/13 oraz silnik szczotkowy 45T. Do tego rozdzielacz własnej konstrukcji 2,5:1. Zestaw pracuje bardzo ładnie z dołu a przy zastosowaniu aku 3S ma również odpowiednią górę.
W trakcie budowy pojawił się kolejny pomysł aby z tyłu zrobić węższą pakę i koła bliźniaki.
Felgi bliźniaki można by zaprojektować i wydrukować ale wydruki nie są tak mocne jak wtryskiwany plastik. Dlatego wykombinowałem jak połączyć dwie felgi. Jedną nawiercam frezarką na 2,5 mm i gwintuje a drugą w tych samym miejscach nawiercam 3mm. Wszystko skręcam śrubkami M3. Wydaje się mocne – zobaczymy.
Paka jest w trakcie projektowania i drukowana coś w stylu jak na zdjęciu
Obecnie czekam na opony do kół. Wybrałem rozmiar 108mm bo mniejsze śmiesznie wyglądają w nadkolach New Bright a większe to już by było takie przesadzone.