Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
URAL 4320 czyli GCBA 4/16 ... leśnik do zadań specjalnych
#1
Hej. 
Zgodnie z regulaminem zakładam garaż. 
W garażu URAL 4320 bo bardzo lubię sowieckie ciężarówki. Szoferka dual cab, więc aż prosiło się zrobić go w wersji pożarniczej czyli GCBA 4/16 :Smile
Szoferka zakupiona i wydrukowana, reszta to moja robota no i praca drukarki :Smile
Rama hand made z ceownika aluminiowego 20x10x1.5 mm
silnik Hobbywing Fusion 1800kv to samo co w moim Zile 157
Skrzynia planetarna dwu biegowa od Injory
Reduktor moja konstrukcja, drukowana z resztą
Mosty to aluminiowe klony Axiala SCX10 II od Injory
Serwo skrętu od chińczyka 30 kg
wyciągarka z serwa 35 kg
Moduły oświetlenia od Zach23
zasilanie 3S
opony 2.2 cala 130 mm od chińczyka
felgi metalowe 2.2 cala od Injory plus nakładki według mojego projektu oczywiście drukowane
Co nie co fotek z prac nad Uralem 
   

   

   

   

   

   

   

   

Dzisiaj udało mi się go wyciągnąć pierwszy raz z garażu :Smile

Szpeju trochę pożarniczego jest ale planuję więcej dorzucić w skrytki bo wszystkie są otwierane Smile
[-] The following 2 users Like przemo_m's post:
  • Bastian, kapi
Odpowiedz
#2
Wow, gratulacje
poskładałeś jak burza , piękny model Smile 
jak masz dodaj jakiś plan z którego korzystałeś Cool
Odpowiedz
#3
(2022-10-11, 21:37)Rocky napisał(a): Wow, gratulacje
poskładałeś jak burza , piękny model Smile 
jak masz dodaj jakiś plan z którego korzystałeś Cool

   

Wstępnie korzystałem z tego ale z zabudową jest pewien niuans tzn zabudowy pożarnicze nie powstają taśmowo a powiedzmy partiami. Dodatkowo z racji, że Ural był raczej tworem dla wojska to w pożarnictwie znalazł się raczej przypadkiem ... mowa tutaj o naszym krajowym pożarnictwie.
Ciekawostka dwa Urale znajdują się w czynnej służbie w Ochotniczych Strażach Pożarnych w powiecie olkuskim, woj. małopolskie.

Miałem kiedyś możność spotkać dwa Urale na raz podczas działań gaśniczych na granicy woj. śląskiego i małopolskiego w powiecie będzińskim. Posiadam zdjęcie jednego ...
   

Historia obydwu Urali jest taka, że pochodziły od wojska i miały trafić na złom ale udało je się odratować na poczet tych dwóch jednostek OSP. Co ciekawe podwójne szoferki to ręczna robota, czyli były spawane z dwóch pojedynczych szoferek. Ten ze zdjęcia to właśnie tytułowy GCBA 4/16, czyli Gaśniczy, Ciężki, Beczka, Autopompa 4 tyś litrów wody i wydatek 1600 litrów/min. 
Więc mój tył Urala to w większości moja interpretacja z racji, że tych samochodów nie produkuje się taśmowo. Jak to dyskwalifukuje Urala z niedzielnej rundy to od razu proszę o taką informację, żebym nie stał jak pachołek między OS'ami :Tongue
a pachołki w skrytce na sprzęt będą Smile
Odpowiedz
#4
Super robota, absolutnie go to nie eliminuje. Wiadomo że podwozie jest produkowane fabrycznie ale zabudowy są różne w zależności od przeznaczenia i tu wystarczy jedno foto że taki kąkretny egzemplarz jest w oryginale .
Dlatego ciężarówki są wyjątkowe a twoja napewno

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
[-] The following 1 user Likes Rocky's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#5
przemo_m napisał(a):... Ciężki, Beczka, Autopompa....

Tzn że jedziesz " w pełnym" wyposażeniu 8) ?

Spryskiwacze robilem, to i pompe do armatki sie ogarnie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości