Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin klasy SCALED
#11
Hard body.
Czarny Jimny ze zdjęcia jest oczywiście mój. Z tyłu wygląda jak wygląda i ma dziury z ledami. Jednym z mocnych powodów to wprowadzenie twardej budy i próba "poradzenia sobie" z tym punktem. Ładny, pomalowany leksan leży na półce i się kurzy. Kolejny twardy Jimny jest w trakcie składania, nie wiem jak wyjdzie. Kupując MSTeki kupowałem Jimny i razem z synem chcemy aby to były Suzuki. Znieśmy nakaz twardych bud i tyle, bez ważenia, tak po prostu.

Zawody w wakacje.
Na Sportach znaczna większość jasno określiła, że możliwość dowolnego wyboru dwóch nieobecności w całym cyklu jest dla nich najlepsza. Argumenty: Nie każdy ma wakacje w "wakacje". Odrzucanie dwóch najgorszych wyników powinno zostać. Owszem są inne imprezy, jak ktoś chce brać udział w czymś więcej musi brać pod uwagę kalendarz PŚ. Jeżeli chodzi o cykliczność spotkań w Pucharze Śląska powinno zostać jak jest. Zostałem przegłosowany tam, a dla ułatwienia mi życia cykliczność spotkań w obu klasach powinna iść równo.

Termin samochodów terenowych ...i opony
Tak teraz myślę, ...czy zmniejszenie średnicy opon nie otworzy drzwi do pokazania się wspomnianej Pandy 4x4 i innych Outlanderów..?
Jakiś czas temu porównywałem sobie zdjęcia modeli z garaży sportów z ich realnymi odpowiednikami. Niektóre to jest jakiś żart, bo bryłą za bardzo nie przypominają oryginałów. Swego czasu szukałem i znalazłem Jimnego z kołami odpowiednimi 1:10 z obecnymi. Może tędy droga: skrupulatnie przedstawiać zdjęcie oryginału i odwzorowanego modelu 1:10 pod kątem bryły i skalowości budy oraz kół.
Ze swojej strony dodam, że na przyszłość postaram się aby było ładnie Wink

Wysokość słupków.
Krótko.... wpierw skupmy się na tym aby trzymać się tego co jest w regulaminie. To nie jest łatwe, trzeba do tego dodatkowych narzędzi (miarka) i pilnowania. Łatwo się mówi. Ale nie mówmy o tym, tylko róbmy to. Każdy może podejść i je zmierzyć, a w razie potrzeby je docisnąć w ziemię.

Szpeje.
Jest to sprzęt potrzebny w danej dziedzinie. Nasze szpeje powinny być jasno, prosto (bez ściem i historyjek) przeznaczone do jazdy oraz powinny być w skali. Dla mnie to nawet rower nie jest szpejem.

Pojawiło się w sportach:
-zmiana punktów karnych za naprawę do 20 pkt
naprawa jest niezamierzonym skutkiem siły wyższej, bardzo często naprawa znacząco pogarsza końcową notę zawodnika, aż za bardzo. W sportach przegłosowano zmianę do 20 pkt

-po skoszeniu bramki przodem, w bardzo trudnych warunkach uniemożliwiających powrót modelu celem ponowienia ataku, zgoda na przestawienie modelu i ustawienie go tuż za ostatnio pokonaną bramką
Odpowiedz
#12
Czytam i oczom nie wierze
Lexan wraca ? Smile Smile
To może i ja po przerwie wrócę do jeżdżenia Big Grin
Suzuki stał na półce 2 lata i się kurzył
[-] The following 1 user Likes Bednar's post:
  • Tomek
Odpowiedz
#13
ja byłem za tym, żeby karoseria lexan i hard body były tylko dopuszczone  takie co zderzak przedni i tylny musi być za oponami
Odpowiedz
#14
(2023-11-21, 21:38)Bednar napisał(a): Czytam i oczom nie wierze
Lexan wraca ? Smile Smile
To może i ja po przerwie wrócę do jeżdżenia Big Grin
Suzuki stał na półce 2 lata i się kurzył

...myślę, że i Zajączek byłby częściej.
Odpowiedz
#15
Co do lexanu jak przejdzie to miłośnicy muszą się postarać by wyglądały nielexanowo przykładem model Tadeusza, gdzie widać że można zrobić ładny model

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości