Hard body.
Czarny Jimny ze zdjęcia jest oczywiście mój. Z tyłu wygląda jak wygląda i ma dziury z ledami. Jednym z mocnych powodów to wprowadzenie twardej budy i próba "poradzenia sobie" z tym punktem. Ładny, pomalowany leksan leży na półce i się kurzy. Kolejny twardy Jimny jest w trakcie składania, nie wiem jak wyjdzie. Kupując MSTeki kupowałem Jimny i razem z synem chcemy aby to były Suzuki. Znieśmy nakaz twardych bud i tyle, bez ważenia, tak po prostu.
Zawody w wakacje.
Na Sportach znaczna większość jasno określiła, że możliwość dowolnego wyboru dwóch nieobecności w całym cyklu jest dla nich najlepsza. Argumenty: Nie każdy ma wakacje w "wakacje". Odrzucanie dwóch najgorszych wyników powinno zostać. Owszem są inne imprezy, jak ktoś chce brać udział w czymś więcej musi brać pod uwagę kalendarz PŚ. Jeżeli chodzi o cykliczność spotkań w Pucharze Śląska powinno zostać jak jest. Zostałem przegłosowany tam, a dla ułatwienia mi życia cykliczność spotkań w obu klasach powinna iść równo.
Termin samochodów terenowych ...i opony
Tak teraz myślę, ...czy zmniejszenie średnicy opon nie otworzy drzwi do pokazania się wspomnianej Pandy 4x4 i innych Outlanderów..?
Jakiś czas temu porównywałem sobie zdjęcia modeli z garaży sportów z ich realnymi odpowiednikami. Niektóre to jest jakiś żart, bo bryłą za bardzo nie przypominają oryginałów. Swego czasu szukałem i znalazłem Jimnego z kołami odpowiednimi 1:10 z obecnymi. Może tędy droga: skrupulatnie przedstawiać zdjęcie oryginału i odwzorowanego modelu 1:10 pod kątem bryły i skalowości budy oraz kół.
Ze swojej strony dodam, że na przyszłość postaram się aby było ładnie
Wysokość słupków.
Krótko.... wpierw skupmy się na tym aby trzymać się tego co jest w regulaminie. To nie jest łatwe, trzeba do tego dodatkowych narzędzi (miarka) i pilnowania. Łatwo się mówi. Ale nie mówmy o tym, tylko róbmy to. Każdy może podejść i je zmierzyć, a w razie potrzeby je docisnąć w ziemię.
Szpeje.
Jest to sprzęt potrzebny w danej dziedzinie. Nasze szpeje powinny być jasno, prosto (bez ściem i historyjek) przeznaczone do jazdy oraz powinny być w skali. Dla mnie to nawet rower nie jest szpejem.
Pojawiło się w sportach:
-zmiana punktów karnych za naprawę do 20 pkt
naprawa jest niezamierzonym skutkiem siły wyższej, bardzo często naprawa znacząco pogarsza końcową notę zawodnika, aż za bardzo. W sportach przegłosowano zmianę do 20 pkt
-po skoszeniu bramki przodem, w bardzo trudnych warunkach uniemożliwiających powrót modelu celem ponowienia ataku, zgoda na przestawienie modelu i ustawienie go tuż za ostatnio pokonaną bramką
Czarny Jimny ze zdjęcia jest oczywiście mój. Z tyłu wygląda jak wygląda i ma dziury z ledami. Jednym z mocnych powodów to wprowadzenie twardej budy i próba "poradzenia sobie" z tym punktem. Ładny, pomalowany leksan leży na półce i się kurzy. Kolejny twardy Jimny jest w trakcie składania, nie wiem jak wyjdzie. Kupując MSTeki kupowałem Jimny i razem z synem chcemy aby to były Suzuki. Znieśmy nakaz twardych bud i tyle, bez ważenia, tak po prostu.
Zawody w wakacje.
Na Sportach znaczna większość jasno określiła, że możliwość dowolnego wyboru dwóch nieobecności w całym cyklu jest dla nich najlepsza. Argumenty: Nie każdy ma wakacje w "wakacje". Odrzucanie dwóch najgorszych wyników powinno zostać. Owszem są inne imprezy, jak ktoś chce brać udział w czymś więcej musi brać pod uwagę kalendarz PŚ. Jeżeli chodzi o cykliczność spotkań w Pucharze Śląska powinno zostać jak jest. Zostałem przegłosowany tam, a dla ułatwienia mi życia cykliczność spotkań w obu klasach powinna iść równo.
Termin samochodów terenowych ...i opony
Tak teraz myślę, ...czy zmniejszenie średnicy opon nie otworzy drzwi do pokazania się wspomnianej Pandy 4x4 i innych Outlanderów..?
Jakiś czas temu porównywałem sobie zdjęcia modeli z garaży sportów z ich realnymi odpowiednikami. Niektóre to jest jakiś żart, bo bryłą za bardzo nie przypominają oryginałów. Swego czasu szukałem i znalazłem Jimnego z kołami odpowiednimi 1:10 z obecnymi. Może tędy droga: skrupulatnie przedstawiać zdjęcie oryginału i odwzorowanego modelu 1:10 pod kątem bryły i skalowości budy oraz kół.
Ze swojej strony dodam, że na przyszłość postaram się aby było ładnie

Wysokość słupków.
Krótko.... wpierw skupmy się na tym aby trzymać się tego co jest w regulaminie. To nie jest łatwe, trzeba do tego dodatkowych narzędzi (miarka) i pilnowania. Łatwo się mówi. Ale nie mówmy o tym, tylko róbmy to. Każdy może podejść i je zmierzyć, a w razie potrzeby je docisnąć w ziemię.
Szpeje.
Jest to sprzęt potrzebny w danej dziedzinie. Nasze szpeje powinny być jasno, prosto (bez ściem i historyjek) przeznaczone do jazdy oraz powinny być w skali. Dla mnie to nawet rower nie jest szpejem.
Pojawiło się w sportach:
-zmiana punktów karnych za naprawę do 20 pkt
naprawa jest niezamierzonym skutkiem siły wyższej, bardzo często naprawa znacząco pogarsza końcową notę zawodnika, aż za bardzo. W sportach przegłosowano zmianę do 20 pkt
-po skoszeniu bramki przodem, w bardzo trudnych warunkach uniemożliwiających powrót modelu celem ponowienia ataku, zgoda na przestawienie modelu i ustawienie go tuż za ostatnio pokonaną bramką