Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toyota Land Cruiser BJ40
#11
Wnętrze w 80% gotowe - brakuje kierowcy, kierownicy i kilku drobiazgów typu hi-lift itp.

   
   
   

Za namową Gorga pobawiłem się chwilę markerem i obrysowałem maskę, drzwi boczne i tylne, żeby wszystkie nie zlewało się ze sobą
   
Odpowiedz
#12
fajnie wyszło, jeszcze jakbyś dodatkowo pomalował te zamki do maski żeby były bardziej widoczne bo teraz się zlewają
Odpowiedz
#13
W paczce z grillem dla Hiluxa było kilka innych drobiazgów [Obrazek: icon_wink.gif]

Przy okazji znalazłem chwilę na kolejne testy w terenie.

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Odpowiedz
#14
Piękna Toyka.
Nie wiem, czy już pisałem, ale masz moje ulubione opony.

Jakie masz odczucia co do jakości wykonania modelu przez MST w porównaniu do Axiala?
Odpowiedz
#15
Rama, mosty, amortyzatory - jakość taka sama jak w Axialu

Wahacze, drążki kierownicze - w MST są sztywniejsze niż w Axialu (porównując elementy plastikowe) - w MST nie ma potrzeby wymiany serii na pręt gwintowany ;-)

Do czego można się przyczepić? Na pewno do konieczności dokupienia łożysk, których w podstawowym zestawie nie ma. Poza tym było kilka drobiazgów, na których widać oszczędności:
- brak 'wypełniaczy' drążków kierowniczych - w przypadku kiedy składa się podwozie z najkrótszym rozstawem osi, przerwy w elementach drążków można wypełnić przedłużkami wahaczy - w momencie składania dłuższego (tzn pośredniego, nie najdłuższego) rozstawu osi, brakuje tych elementów i w drążkach kierowniczych widać przerwę (4mm w krótszym i 5mm w dłuższym) pomiędzy elementami, z których skręca się drążki
- gumka zamiast pasków z rzepami do mocowania pakietu
- brak sprzęgła w skrzyni - trzeba po prostu jeździć z głową ;-)

No i w porównaniu do budy z Proline'a, lexan Tamiya jest śmiesznie cienki - zobaczymy ile rolek wytrzyma ;-)
Odpowiedz
#16
Dzięki Miodzio za recenzję.
Co do braku sprzęgła i jazdy z głową to zawsze tak trzeba jeździć ;-)

Z tego co kiedyś wyczytałem, karoserie do Vaterry też są produkcji Tamiya i zgodzę się że są cieńkie, ale mi pękła w najgrubszym miejscu i na dodatek przy delikatnej przewrotce :/
Odpowiedz
#17
Kolejna modyfikacja pod regulamin - wzmocnienie tylnego zderzaka

   
   
Odpowiedz
#18
Ostatnie modyfikacje przed sezonem zrobione [Obrazek: 001.gif]

Pozostanie już tylko ograniczyć RTI

   

   

   
Odpowiedz
#19
Super Big Grin
PS: Co to za wyciągarka?
Odpowiedz
#20
Z tego co udało mi się wygooglować, producentem jest BoomRacing. Moc porównywalna do 3racing, natomiast wygrywa skalową stalową linką, hakiem i stalową/aluminiową obudową
Więcej szczegółów zna pewnie Hubert Wink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości