2016-10-15, 23:02
Postanowiłem zbudować mój pierwszy driftowóz.
Na razie poskładałem podwozie w jakiejś konfiguracji.
Ponieważ możliwości ustawiania jest dużo dlatego chętnie wysłucham jak to zawieszenie poukładać pod dobry drift.
Specyfikacja:
Podwozie - Hot Bodies TCX upgrade aluminiowy
Regulator - Hobbyking X-car 60A
Silnik - 8,5T sensorowy
Serwo - Turnigy DRFT-303 1/10th D-Spec Steering Servo 4.5kg / 0.10sec / 39g
Założyłem BEC aby wykorzystać możliwości serwa
Amortyzatory - regulowane, zalane olejem 300 z twardą sprężyną
Koła - jakieś jakie znalazłem i tak nie wiem na razie jakie mają być
Karoseria - na razie treningowa ale już się maluje prawdziwe cacko jednak to niespodzianka
Skręt widać na zdjęciach, można by go jeszcze powiększyć ale musiałbym podcinać zwrotnicę i nie wiem czy warto, czy potrzeba.
W amortyzatorach zanotowałem twarde sprężyny z on road ale nie wiem czy tak powinno być. W szybkich on road takie się stosuje ale w drifcie?
Z przodu zdjąłem stabilizator z tyłu zostawiłem. Stabilizatory mają różną twardość. Jaką zastosować w drifcie - twarde czy miękkie?
Z przodu jest mechanizm różnicowy a z tyłu jest zblokowane.
Z tyłu zbieżność ustawiona jest na 1 stopień zbieżne ale można ją zwiększyć.
Z przodu zbieżność ustawiłem na razie na 0,
Camber czyli kąt sworznia zwrotnicy ustawiłem na +4 (przynajmniej tak pisze na c-hubie. Czyli do przodu. Jest jeszcze możliwość użycia c-huba +6 ale nie wiem czy trzeba
Koła są całkiem plastikowe i popodcinane. Takie kiedyś dostałem w rozliczeniu więc założyłem. Jak sadzę to nadają się na asfalt ale nie wiem.
Karoseria będzie z wnętrzem oraz modułem świetlnym w stylu różnorodnych stroboskopów. Zmienia się to przyciskiem. Zamocowanie karoserii na magnesach.
Regulator ma kartę programującą i można ustawić wiele parametrów. Czy jest jakieś specyficzne ustawienie dla driftu?
Na razie poskładałem podwozie w jakiejś konfiguracji.
Ponieważ możliwości ustawiania jest dużo dlatego chętnie wysłucham jak to zawieszenie poukładać pod dobry drift.
Specyfikacja:
Podwozie - Hot Bodies TCX upgrade aluminiowy
Regulator - Hobbyking X-car 60A
Silnik - 8,5T sensorowy
Serwo - Turnigy DRFT-303 1/10th D-Spec Steering Servo 4.5kg / 0.10sec / 39g
Założyłem BEC aby wykorzystać możliwości serwa
Amortyzatory - regulowane, zalane olejem 300 z twardą sprężyną
Koła - jakieś jakie znalazłem i tak nie wiem na razie jakie mają być
Karoseria - na razie treningowa ale już się maluje prawdziwe cacko jednak to niespodzianka
Skręt widać na zdjęciach, można by go jeszcze powiększyć ale musiałbym podcinać zwrotnicę i nie wiem czy warto, czy potrzeba.
W amortyzatorach zanotowałem twarde sprężyny z on road ale nie wiem czy tak powinno być. W szybkich on road takie się stosuje ale w drifcie?
Z przodu zdjąłem stabilizator z tyłu zostawiłem. Stabilizatory mają różną twardość. Jaką zastosować w drifcie - twarde czy miękkie?
Z przodu jest mechanizm różnicowy a z tyłu jest zblokowane.
Z tyłu zbieżność ustawiona jest na 1 stopień zbieżne ale można ją zwiększyć.
Z przodu zbieżność ustawiłem na razie na 0,
Camber czyli kąt sworznia zwrotnicy ustawiłem na +4 (przynajmniej tak pisze na c-hubie. Czyli do przodu. Jest jeszcze możliwość użycia c-huba +6 ale nie wiem czy trzeba
Koła są całkiem plastikowe i popodcinane. Takie kiedyś dostałem w rozliczeniu więc założyłem. Jak sadzę to nadają się na asfalt ale nie wiem.
Karoseria będzie z wnętrzem oraz modułem świetlnym w stylu różnorodnych stroboskopów. Zmienia się to przyciskiem. Zamocowanie karoserii na magnesach.
Regulator ma kartę programującą i można ustawić wiele parametrów. Czy jest jakieś specyficzne ustawienie dla driftu?