Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Finanse - klasa SPORT 2017
#1
Finanse - klasa SPORT 2017
Odpowiedz
#2
Witam,

I - spotkanie Rogoźnik Klasa - Sport

- Uczestnicy 20 osób,
- zebrano składkę od 20 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 200zł

Organizator -Gorg- (pomoc Viper) jak oświadczył nie pobiera żadnych opłat za organizacje i przygotowanie.
Modyfikacja i  wydruk  kart -Bastian,Kuba- również bez opłat.

Tak więc Panowie po pierwszym spotkaniu stan mieszka 200zł

PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz
#3
Witam,

II - spotkanie "Pogoria Zbiornik Retencyjny" Klasa - Sport

- Uczestnicy 14 osób,
- zebrano składkę od 14 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 140zł

Ogólny stan mieszka za dwa spotkania  340zł

Organizator -Hubert,Bastian,Kuba- (mnie nie ma bo w sumie nic nie zrobiłem) 

Modyfikacja i  wydruk  kart,zakup medali i dyplomów -Bastian,Kuba- słupki,-dobry pomysł z tym pomarańczem, Hubert,Kuba trasy -klasa,.

Słupki -20zł, (zostają przekazywane dalej)
naklejki z logo forum na słupki 210 szt - 20 zł
medale 45 zł na dwa spotkania Pogoria i Niegowonice.
dyplomy Pogoria 15 zł
dyplomy Niegowonice (około  15-20 zł w zależności od frekwencji) (poszliśmy na jakość dyplomów)

ogółem wydatki 100zł

340-100=240zł
Tak więc Panowie po dwóch  spotkaniach stan mieszka 240zł (w tym opłacone już 3 spotkanie w Niegowonicach oprócz dyplomów)

PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz
#4
Witam,

III - spotkanie "Niegowonice" Klasa - Sport

- Uczestnicy 14 osób,
- zebrano składkę od 14 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 140zł

240 (z pozostałych) plus 140 = 380zł

Organizator -Hubert,Bastian,Kuba- (mnie nie ma bo w sumie nic nie zrobiłem) 

dyplomy -25 zł

ogółem wydatki 25zł

380 zł - 25 zł = 355 zł

Tak więc Panowie po III  spotkaniach stan mieszka 355 zł 

PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz
#5
Witam,

IV - spotkanie "Tarnawa Dolna" Klasa - Sport

- Uczestnicy 14 osób,
- zebrano składkę od 14 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 140zł

355 (z pozostałych) plus 140 = 495zł

Organizator -Tadzio i Przemsky- 

dyplomy -28 zł (w tym do scaled)
medale   - 15 zł

ogółem wydatki 43 zł

495 zł - 43 zł = 452 zł

Tak więc Panowie po IV  spotkaniach stan mieszka 452 zł 

(Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy)

PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz
#6
Witam,

V - spotkanie "DSD Bytom" Klasa - Sport

- Uczestnicy 12 osób,
- zebrano składkę od 12 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 120zł

452 (z pozostałych) plus 120 = 572zł

Organizator -Dąbrowa- Hubert,Bastian,Kuba- (mnie nie ma bo w sumie nic nie zrobiłem) 

dyplomy -18 zł 
medale   - 90 zł (na dwa spotkania te z kamienia)

ogółem wydatki 108 zł

572 zł - 108 zł = 464 zł

Tak więc Panowie po V  spotkaniach stan mieszka 464 zł - 67 zł = 397 zł

Uzupełnienie węgiel 2 worki 15 zeta, farba na słupki 36 zeta słupki 150 szt 16 zeta razem 67 zł przekazane dla Huberta

(Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy)

PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz
#7
Witam,

VI - spotkanie "Targoszów" Klasa - Sport

- Uczestnicy 7 osób,
- zebrano składkę od 7 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 70zł

397 (z pozostałych) plus 70 = 467zł

Organizator -Tadzio i Przemsky

dyplomy -10 zł 
medale   - 30 zł 

ogółem wydatki 40 zł

467 zł - 40 zł = 427 zł

Tak więc Panowie po VI  spotkaniach stan mieszka 427 zł



(Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy)

PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz
#8
Witam,

VII - spotkanie "DSD Bytom" Klasa - Sport

- Uczestnicy 10 osób,
- zebrano składkę od 10 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 100zł

427 (z pozostałych) plus 100 = 527 zł

Organizator -Dąbrowa

dyplomy -13 zł 
medale   - zakupione już wcześniej

ogółem wydatki 13 zł

527 zł - 13 zł = 514 zł

Tak więc Panowie po VII  spotkaniach stan mieszka 514 zł



(Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy)

PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz
#9
Witam,

VIII - spotkanie "Bieruń" Klasa - Sport

- Uczestnicy 13 osób,
- zebrano składkę od 10 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 130zł

514 (z pozostałych) plus 130 = 644 zł

Organizator -Tadek Przemsky

dyplomy -20 zł 
medale   - 30

ogółem wydatki 50 zł

644 zł - 50 zł = 594 zł

Tak więc Panowie po VIII  spotkaniach stan mieszka 594 zł

(czekamy na 15 zeta od scaled za dyplomy)



(Organizator następnego spotkania proszę o kontakt w celu ustalenia wydatków i uruchomienia kasy)

PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz
#10
Witam,

IX - spotkanie "Radlin" Klasa - Sport

- Uczestnicy 16 osób,
- zebrano składkę od 10 osób (10zł sztuka)
- stan mieszka 160zł

594 (z pozostałych) plus 160 = 754 zł

Organizator - Emil i Tomek  

dyplomy -28 zł 
medale na IX rundę wraz z statuetkami    - 210 zł
smycze 75 zł
kubki 140 zł 
kalendarze 260 zł 

ogółem wydatki 713 zł

754 zł - 713 zł = 41 zł

Tak więc Panowie po zakończeniu sezonu zostało 41 zł 

Nie wiem czy to ważne ale specjalne podziękowania należą się osobom zaangażowanym w załatwianie formalności i zakupem 
rzeczy na zakończenie sezonu i związane z tym poświęceniem czasu , jak i całorocznym wkładzie w rozwój regulaminu, 
oraz oprawie w postaci dyplomów, naklejek i medali.  





PS 
Po każdym spotkaniu będzie tu rozliczenie finansowe
(uprasza się o nie dokonywanie wpisów aby nie było bałaganu,
ważne decyzje związane z wydatkami będą podejmowane na spotkaniu)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości