Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaterra Camaro 1969
#1
Moja perełka, mój ulubieniec. Mój pierwszy konkretny model, przywiózł mi kilka nagród, jest dowodem na to że nie trzeba dużego nakładu finansowego aby móc równać się z najlepszymi, aby czerpać prawdziwą frajdę z hobby.

Moje Camaro to:
• Regulator 38A Dynamite LiPol Tazer 12T z rewersem
• Silnik Dynamite 15T 540 -podkreślam, szczotkowy
• Napęd 4WD
• Oficjalnie licencjonowana karoseria 1969 Chevrolet Camaro RS
• Akumulator LiPO Turnigy 20C/30C 5000mAh 7,4V twarda obudowa
• Nadajnik DX2E Spektrum 2.4GHz
• Odbiornik SR200WP

Zmodyfikowane:
• Zębowe dyferencjały -oba zblokowane plasteliną córki [Obrazek: wink.png]
• amortyzatory z seryjnych na ALU 1/10 65mm nr 102004 HSP RC -w skrócie to z badziewia na coś normalnego z olejem
• serwo BMS-631MG Super Fast Servo (Metal Gear) 5.0kg / .10sec / 46g
• karoseria HPI Camaro 1969 pomalowana plastilakiem! na niebiesko z biąłymi pasami


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#2
Napisz jeszcze co to za podwozie i jakieś zdjatko poproszę. Lubię oglądać zdjęcia modeli bez ubranka
Odpowiedz
#3
takie cóś
[Obrazek: carro-vaterra-camaro-ss-1969-brushless-v...2014-F.jpg]
[Obrazek: vtr03022_3.jpg]
Odpowiedz
#4
Jakiś czas temu kupiłem kolejny bajerancki zestaw kół, wczoraj w końcu dopasowałem je do modelu. Kupując koła, warto zwracać uwagę czy spasują. Vaterra ma imitacje klocków hamulcowych, a jak się mogłem przekonać nie każde koła mają to na uwadze.



Odpowiedz
#5
Na wspominki mnie wzięło:





3 lata temu, jeden z moich pierwszych "lotów". Ale ten czas zleciał. Teraz biedak stoi i się kurzy



Odpowiedz
#6
Camaro od nowego roku w nowym roczniku i w nowych barwach.
Niestety poniszczyłem wszystkie dotychczasowe z '69, musiałem nabyć nową. Niestety Chiny robią swoje, za niecałe 16 $ Camaro skoczyło na 2011 rocznik -choć już mi tęskno :/


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości