Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SCX10 II - Louise CR Rowdy - problem z offsetem
#1
Panowie, czy moglibyście podpowiedzieć w temacie kolizji opony z łącznikiem? Zbroję SCX-a na nowy sezon i po wrzuceniu Louise'ów na beadlocki przy pełnym skręcić opona ociera się o łącznik zawieszenia, ale dla draki tylko podczas cofania.
Opona jest z milimetrowym zapasem jeśli chodzi o regulamin klasy sport. Szerokość modelu obecnie wynosi 240 mm, czyli jeszcze 10 mm zostaje do opuszczalnej wartości.
Jak temat wyprowadzić? Nie chce rezygnować z 45 st. skrętu a zmiana opon/felg ze względu na budżet nie wchodzi w grę ;-) Pozostaje chyba tylko wymiana wheel hubów, ale nie wiem jak się to przełoży na zachowanie modelu i czy nie spowoduje to znaczących trudności w zmieszczeniu się między bramkami. Czy ew. wiecie gdzie można kupić wheel huby o 4 mm szersze od tych bazowych z SCX-a?
Może jest jakiś inny magiczny sposób na w/w dolegliwość. Preferowana jest ta tańsza ;-)


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#2
hej  Smile

Na wstępie proponuje założyć garaż, ponieważ jest wymagany przez regulamin. Co do opon to wybrałeś chyba największe - 121mm/49mm, robią wrażenie  Big Grin . Napisałeś że szerokość modelu to 24 cm - to jest dość sporo i w takim przypadku nie poszerzałbym go jeszcze bardziej. Wolałbym ograniczyć trochę skręt. 

p.s. Jak założysz garaż to wrzuć zdjęcia tylnej paki ponieważ w sezonie 2018 zmieniliśmy zapis dotyczący nadkoli cyt. "12. Koła muszą być schowane w nadkolach w minimum 25% na powierzchni co najmniej 25% obwodu koła. "
Odpowiedz
#3
Przełóż zamocowania wahacze który haczy do wewnątrz. Teraz masz w środku widelcem a daj od wewnątrz. W środku dotknij kawałek rurki Alu żeby skrecajac nie zagniatać widelcem. Bedzieszmusial jednak troche skrocic wahacz jak to zrobisz. Ile zobaczysz doswiadczalnie

Albo ztobisz nowe wahacze z rodend traxxas i preta gwintowanego i rurki alu
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości