2018-02-09, 09:48
Panowie, czy moglibyście podpowiedzieć w temacie kolizji opony z łącznikiem? Zbroję SCX-a na nowy sezon i po wrzuceniu Louise'ów na beadlocki przy pełnym skręcić opona ociera się o łącznik zawieszenia, ale dla draki tylko podczas cofania.
Opona jest z milimetrowym zapasem jeśli chodzi o regulamin klasy sport. Szerokość modelu obecnie wynosi 240 mm, czyli jeszcze 10 mm zostaje do opuszczalnej wartości.
Jak temat wyprowadzić? Nie chce rezygnować z 45 st. skrętu a zmiana opon/felg ze względu na budżet nie wchodzi w grę ;-) Pozostaje chyba tylko wymiana wheel hubów, ale nie wiem jak się to przełoży na zachowanie modelu i czy nie spowoduje to znaczących trudności w zmieszczeniu się między bramkami. Czy ew. wiecie gdzie można kupić wheel huby o 4 mm szersze od tych bazowych z SCX-a?
Może jest jakiś inny magiczny sposób na w/w dolegliwość. Preferowana jest ta tańsza ;-)
Opona jest z milimetrowym zapasem jeśli chodzi o regulamin klasy sport. Szerokość modelu obecnie wynosi 240 mm, czyli jeszcze 10 mm zostaje do opuszczalnej wartości.
Jak temat wyprowadzić? Nie chce rezygnować z 45 st. skrętu a zmiana opon/felg ze względu na budżet nie wchodzi w grę ;-) Pozostaje chyba tylko wymiana wheel hubów, ale nie wiem jak się to przełoży na zachowanie modelu i czy nie spowoduje to znaczących trudności w zmieszczeniu się między bramkami. Czy ew. wiecie gdzie można kupić wheel huby o 4 mm szersze od tych bazowych z SCX-a?
Może jest jakiś inny magiczny sposób na w/w dolegliwość. Preferowana jest ta tańsza ;-)