Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SCX II Jeep Grand Cherokee- orczyk/serwo
#1
Witam,

Mam fabryczne serwo bez modyfikacji w modelu Axial SCX II Jeep Grand Cherokee, już po raz drugi wyciera się zębatka na plastikowym orczyku 23T, czy wymiana na aluminiowy rozwiąże problem? Na pierwszym orczyku jeździł może w sumie 5h na drugi ze 2.
Za każdym razem jest poluzowana śrubka, ktorą muszę dokręcić, ale trudno sprawdzać śrubkę co 20 min.

Jakieś pomysły, a może ktoś miał podobny przypadek.

Pozdrawiam
Robert.
Odpowiedz
#2
Jako pierwsze, to zamontowałbym orczyk 25T i pewnie będzie wszystko ok. Czy alu pomoże, pewnie tak bo są to 25tki.
Odpowiedz
#3
(2018-05-14, 18:49)przemsky napisał(a): Jako pierwsze, to zamontowałbym orczyk 25T i pewnie będzie wszystko ok. Czy alu pomoże, pewnie tak bo są to 25tki.

Przez przypadek przy wymianie założyłem z zestawu części zapasowych T24 i byl tak luźny ,że nie dało się ustawić to 25 tym bardziej?
Odpowiedz
#4
Napisz jaki masz dokładny model serwa.
Odpowiedz
#5
(2018-05-14, 20:45)Bastian napisał(a): Napisz jaki masz dokładny model serwa.

Tactic TSX45 Standard
Odpowiedz
#6
Nawet mam to serwo po scx10.1 i idealnie pasuje orczyk 25T, sprawdzałem na plastikowym oraz aluminiowym   Wink

https://www.ebay.com/itm/Black-Aluminum-...1508796220
Odpowiedz
#7
(2018-05-14, 22:50)Bastian napisał(a): Nawet mam to serwo po scx10.1 i idealnie pasuje orczyk 25T, sprawdzałem na plastikowym oraz aluminiowym   Wink

https://www.ebay.com/itm/Black-Aluminum-...1508796220

Panowie, dziekuje za wsparcie, zamówiłem coś takiego mam nadzieję, że będzie pasowało.

http://allegro.pl/orczyk-serwa-25t-do-mg...96672.html


Pozdrawiam Robert.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości