Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Axial SCX 10 III - Jeep Wrangler Rubicon JLU KIT
#1
Photo 
Cześć wszystkim. 


Mosty - Metalowe (stockowe plastiki uległy zmieleniu ;P)
Rozstaw osi - 313mm
Silnik - Quickrun Fusion Pro
ESC - jw
Serwo skrętu -35kg 270' Injora
Felgi - 1,9" Beadlock chińczyk NN
Opony - Canyon Trail 1.9 (Traxass)
Oświetlenie - 4 x przód ( dołożone atrapy reflektorów) + 2 x tył 
Aparatura - DumboRC DDF-350
Amortyzatory - stockowe
Przedni zderzak - Chińczyk NN
Tylny zderzak - stockowy


Załączone pliki Miniatury
       
[-] The following 1 user Likes Baxter's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#2
No i super.
Pomyśl nad wyciągarką, przyda się.
[-] The following 1 user Likes Tomek's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#3
Super Smile

Zmierz sobie zderzaki:
8. Szerokość zderzaka przedniego musi wynosić co najmniej 135 mm. Tylni musi być równy szerokości karoserii
bez nadkoli. W przypadku zderzaków zintegrowanych z karoseriami leksanowymi, muszą być one usztywnione i
przymocowane do ramy.
Odpowiedz
#4
Big Grin 
(2024-08-12, 21:58)Bastian napisał(a): Super Smile

Zmierz sobie zderzaki:
8. Szerokość zderzaka przedniego musi wynosić co najmniej 135 mm. Tylni musi być równy szerokości karoserii
bez nadkoli. W przypadku zderzaków zintegrowanych z karoseriami leksanowymi, muszą być one usztywnione i
przymocowane do ramy.

Zderzaki w normie z przodu dokładnie 135 mm a tył na szerokość karoserii
[-] The following 1 user Likes Baxter's post:
  • Bastian
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości