Liczba postów: 1 350
Liczba wątków: 71
Likes Received:
59 in 47 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
0
Pierwszy test, kilka rzeczy do poprawy, mam nadzieję że wyrobie się z nimi przed I rundą.
Co z VAZem jest zrobione:
Tylne zawieszenie zrobione, jak w serii, tzn: mocowania sprężyn oraz panhard + 4link.
Przód na półosiach CVD.
Na filmie jest zestaw okrojony do testów, dojdzie kilka detali.
Liczba postów: 1 395
Liczba wątków: 167
Likes Received:
54 in 44 posts
Likes Given: 3
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
4
Fajnie. Na początku pisałeś że chcesz ją zrobić na zardzewiałą - czy ta zieleń to ostateczny kolor?
Na filmie sprawia wrażenie jakby opony nie chowały się w obrysie nadwozia - wrzuć może jakieś zdjęcia
Liczba postów: 1 350
Liczba wątków: 71
Likes Received:
59 in 47 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
0
Koła się chowają, PT na SKP by zaliczyła. Rdza dojdzie z czasem, Nivka musi jeszcze dostać terenowych śladów. Zdjęcia będą, jak zrobie wszystko przed I rundą... o ile się wyrobie.
Liczba postów: 1 350
Liczba wątków: 71
Likes Received:
59 in 47 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
0
Zatem największym problemem Łady podczas testów oraz I rundy zawodów był słaby lub zanikający skręt. Udało się wszystko naprawić w trzech krokach:
1. podcięcie tu i tam
2. odkręcenie elementu podtrzymującego otwartą maskę
3. wymiana serwa. TowerPro zgubiło punkt zerowy i z każdym skrętem było coraz gorzej, ogólnie miałem szczęście że dojechałem do mety bez jego wymiany.
W wolnych chwilach których nie będę poświęcał Dacii, zamierzam robić poprawki Łady żeby temat zamknąć do terminu II rundy SS.