1 pkt. Jestem za pozostawianiem twardej budy.
Napisaliście cyt.
"moim zdaniem nie przyniosło to zakładanego efektu, a zawodnicy jakoś specjalnie nie tłuką z tego tytułu więcej punktów"
"sam lexan nie dawał żadnej przewagi w zawodach Bo niektórzy zawodnicy wygrywali bez problemu długimi modelami z hard body"
Co do wyglądu każdy widzi to po swojemu, pojecie "ładny" to pojecie względne i rożne dla każdego. Natomiast jeśli chodzi o właściwości jezdne to buda z leksanu robi kolosalną różnicę (wystarczy zerknąć na klasę SPORT).
Moja buda Wranglera waży 520g a TF2 570g natomiast buda z leksanu stawiam że około 200-250g. Do mojego modelu muszę dołożyć wagi na na dole żeby się trzymał bo góra jest ciężka natomiast przy leksanie nie ma takiej potrzeby bo to co ciężkie mamy na dole a góra jest lekka. Oczywiście przekłada się to na ogólną wagę całego modelu i raczej nie sprzyja w trakcie jazdy. Jeśli chodzi o długość modelu to zdarzały się przypadki kiedy ja, Krzysiu oraz Pirx wyjeżdżaliśmy z jednej bramki i wjeżdżaliśmy w drugą albo samo nawracanie było dla nas trudniejsze niż samo pokonanie bramki ale to nie jest tak istotny problem. Powrót do leksanu może spowodować że jedynym słusznym wyborem żeby coś osiągnąć będzie podwozie MST z budą Jimnego na kołach pseudo Voodoo 106mm. Proszę nie piszcie że twarda buda, długość modelu oraz jego waga nie wpływa na jazdę...
2 pkt. Zawody w wakacje lub luźne spotkania - Każda opcja mi odpowiada.
Napisaliście cyt.
"moim zdaniem nie przyniosło to zakładanego efektu, a zawodnicy jakoś specjalnie nie tłuką z tego tytułu więcej punktów"
"sam lexan nie dawał żadnej przewagi w zawodach Bo niektórzy zawodnicy wygrywali bez problemu długimi modelami z hard body"
Co do wyglądu każdy widzi to po swojemu, pojecie "ładny" to pojecie względne i rożne dla każdego. Natomiast jeśli chodzi o właściwości jezdne to buda z leksanu robi kolosalną różnicę (wystarczy zerknąć na klasę SPORT).
Moja buda Wranglera waży 520g a TF2 570g natomiast buda z leksanu stawiam że około 200-250g. Do mojego modelu muszę dołożyć wagi na na dole żeby się trzymał bo góra jest ciężka natomiast przy leksanie nie ma takiej potrzeby bo to co ciężkie mamy na dole a góra jest lekka. Oczywiście przekłada się to na ogólną wagę całego modelu i raczej nie sprzyja w trakcie jazdy. Jeśli chodzi o długość modelu to zdarzały się przypadki kiedy ja, Krzysiu oraz Pirx wyjeżdżaliśmy z jednej bramki i wjeżdżaliśmy w drugą albo samo nawracanie było dla nas trudniejsze niż samo pokonanie bramki ale to nie jest tak istotny problem. Powrót do leksanu może spowodować że jedynym słusznym wyborem żeby coś osiągnąć będzie podwozie MST z budą Jimnego na kołach pseudo Voodoo 106mm. Proszę nie piszcie że twarda buda, długość modelu oraz jego waga nie wpływa na jazdę...
2 pkt. Zawody w wakacje lub luźne spotkania - Każda opcja mi odpowiada.

