To zostawmy regulamin taki jaki jest ... z tym realizmem co do 1/1 nie ma co przesadzać bo ludziska zaczną uciekać ... nasze modele to co najwyżej półmakiety czyli wiernie odwzorowana sylwetka. Nawet w modelarstwie lotniczym coś co się nazywa makietą nie koniecznie nią jest ... jak już powszechnie wiadomo pomniejszając np takiego Spitfire'a czy Me BF 109 do żądanej skali nie koniecznie przysporzy dobrze latający model a wręcz odwrotnie dlatego często zmienia się profil skrzydła a na pewno usterzenie zostaję powiększone, więc to już tzw nici z realizmu ... i według mnie taka sama zasada tyczy się naszych modeli. Sam fakt, że już mamy procentowy rozrzut na oponach no ale ciężko się wstrzelić idealnie w takie jakie mają być (wiadomo dostępność na rynku), druga sprawa to sam bieżnik opony to mało to realistyczne względem samochodu, który prosto wyjechał z fabryki no i ostatni element koła sama felga ... wiadomo że większość ma kupne więc realizm do zaorania już na samej podstawie modelu
Niestety w skali 1/1 skręt nie odbywa za pomocą serw 300 kg
i czasem ciężko coś odwzorować jak w oryginale ... jestem za tym żeby było jak w kategorii super scaled czyli odwzorowana zasada działania i to według mnie cały "realizm" wyczerpuje do sedna. Zaraz zaczniemy się czepiać o długość linku a np niestety umiejscowienie serwa może podyktować że dany link musi być dłuższy czy krótszy i cały model leci do kosza ? Nie popełniajmy modelarskiego samobójstwa 
Podpisuje się pod postem Seby ... dobrze mówi
Niestety w skali 1/1 skręt nie odbywa za pomocą serw 300 kg
i czasem ciężko coś odwzorować jak w oryginale ... jestem za tym żeby było jak w kategorii super scaled czyli odwzorowana zasada działania i to według mnie cały "realizm" wyczerpuje do sedna. Zaraz zaczniemy się czepiać o długość linku a np niestety umiejscowienie serwa może podyktować że dany link musi być dłuższy czy krótszy i cały model leci do kosza ? Nie popełniajmy modelarskiego samobójstwa 
Podpisuje się pod postem Seby ... dobrze mówi

