2024-01-17, 15:17
Ponieważ Jeep'em jeździ młody, a w zeszłym sezonie posypał się całkowicie układ przeniesienia napędu ... trzeba wymienić i to razem z silnikiem ... może tym razem nie będzie wpadki. Do początku sezonu jeszcze zostało trochę czasu to wymienimy też i apkę - dzięki za ostatnie podpowiedzi na rajdzie, które wykorzystamy.
Silnik: był RGT (czy jakiś tam chińczyk) teraz będzie MAVERICK MM-550
Zobaczymy jaka będzie trwałość mechanizmu. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo solidnie w pełni metalowa obudowa, tryby i koła zębate metalowe. Zobaczymy.
Silnik: był RGT (czy jakiś tam chińczyk) teraz będzie MAVERICK MM-550
Zobaczymy jaka będzie trwałość mechanizmu. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo solidnie w pełni metalowa obudowa, tryby i koła zębate metalowe. Zobaczymy.