Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maverick Strada XT
#2
Aktualizacja
Zgodnie z doświadczeniami zdobytymi na torze model dostał nowe amortyzatory tzw. Big Bore aluminowe firmy Reely. Z przodu założyłem sprężyny o mniejszej ilości zwojów ale twardsze, z tyłu miękkie sprężyny co widać na zdjęciach.
       
W mechanizmach różnicowych znajdował się żel który mocno blokował mechanizmy. Do tego wszystkiego konsystencja tego żelu była taka sama z przodu i z tyłu co utrudniało trakcję w zakrętach. Dlatego wymieniłem na olej o gęstościach: przód 8000 cst i tył 2000 cst. Aby uszczelnić układ różnicowy zakupiłem w sklepie motoryzacyjnym papier na uszczelki grubości 0,5 mm i wyciąłem z niego uszczelkę plastikowej obudowy.
   
Uszczelki od strony kubków napędowych są w oryginale założone.
Założyłem również inne koła do modelu. Oryginalnie są do modelu typu short course np. Slash. Rozmiarowo pasują też do tego modelu. Koła to LOUISE UPHILL
Model dostał również nową karoserię. Jest to
HPI 7174 FORD F 350 TRUCK BODY (NITRO MT/RUSH)
Karoserię pomalowałem własnoręcznie według swojego pomysłu.
                       
Ponieważ z tyłu zderzak chował się pod karoserię to aby go wydłużyć dodałem tulejki aluminiowe pod mocowanie zderzaka do wieżyczki amortyzatorów. To powinno uchronić karoserię przed szybki uszkodzeniem tyłu.
   
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Maverick Strada XT - przez Gorg - 2018-11-12, 22:43
RE: Maverick Strada XT - przez Gorg - 2018-12-13, 13:01

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości