2020-12-16, 23:23
Zgadzam się w pełni z Kokosem
Choć mimo tego, że mam ciągnik, napiszę to:
Przewiduje wysyp ciągników w przyszłym sezonie. Chodzi oczywiście o niższą zabudowę... Choć tak w sumie do tej pory były dozwolone więc może jednak nic się nie zmieni?
Ja mam ciągnik, bo ciągnam naczepę na innych imprezach, a co zrobią inni to już ich sumienie ^^
W obecnym układzie zabudowa tylu paka/trial ma te zaletę, że nie trzeba mieć zbiorników paliwa i błotników obniżających kąt rampowy - w klasie SS wszystko będzie je miało, więc balans może się zmienić, ale to już czas pokaże - mi to nie będzie przeszkadzać.
Lekiem na ten problem powinny być słupki o maksymalnej wysokości koła (ok 130mm), które powinny zniwelować problem występujący np. w klasie sport, gdzie rządzą pick-upy
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
Choć mimo tego, że mam ciągnik, napiszę to:
Przewiduje wysyp ciągników w przyszłym sezonie. Chodzi oczywiście o niższą zabudowę... Choć tak w sumie do tej pory były dozwolone więc może jednak nic się nie zmieni?
Ja mam ciągnik, bo ciągnam naczepę na innych imprezach, a co zrobią inni to już ich sumienie ^^
W obecnym układzie zabudowa tylu paka/trial ma te zaletę, że nie trzeba mieć zbiorników paliwa i błotników obniżających kąt rampowy - w klasie SS wszystko będzie je miało, więc balans może się zmienić, ale to już czas pokaże - mi to nie będzie przeszkadzać.
Lekiem na ten problem powinny być słupki o maksymalnej wysokości koła (ok 130mm), które powinny zniwelować problem występujący np. w klasie sport, gdzie rządzą pick-upy
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka