2021-01-30, 23:45
Z racji ostatnich dziwnych niepotrzebnych spięć i uwag odnośnie ciągników siodłowych padła decyzja o zmianie modelu nadwozia. Model po tej transformacji zmienił nazwe na M925 A1.
Jest to zabudowa typu cargo. Samo podwozie nie zmienia wymiarów. Dłuższa jest jedynie rama. Na górze doszla paka i plandeka. Paka robiona z plastiku reklamowego i aluminium. Stelaż plandeki to pręt aluminiowy fi5mm nawiercany na fruby 3mm w celu zamocowania. Na pace kolo zapasowe, skrzynia z linami i skrzynia na pakiet. Plandeka z materialu wodoodpornego pieknie dopasowana przez zaprzyjaźnioną panią krawcową. Z tylu światła znieniły położenie. Na dole zamontowane swiatła wsteczne lutowane bezpośrednio pod silnik. Całość mi sie podoba no i spełnia juz stary regulamin Wymiarowo zgodny ze skala 1:10 praktycznie w 100% różnice to błędy pomiarowe
Jest to zabudowa typu cargo. Samo podwozie nie zmienia wymiarów. Dłuższa jest jedynie rama. Na górze doszla paka i plandeka. Paka robiona z plastiku reklamowego i aluminium. Stelaż plandeki to pręt aluminiowy fi5mm nawiercany na fruby 3mm w celu zamocowania. Na pace kolo zapasowe, skrzynia z linami i skrzynia na pakiet. Plandeka z materialu wodoodpornego pieknie dopasowana przez zaprzyjaźnioną panią krawcową. Z tylu światła znieniły położenie. Na dole zamontowane swiatła wsteczne lutowane bezpośrednio pod silnik. Całość mi sie podoba no i spełnia juz stary regulamin Wymiarowo zgodny ze skala 1:10 praktycznie w 100% różnice to błędy pomiarowe