2017-01-25, 18:34
Update!
Karoseria poszła na półkę z pucharami w warsztacie Tadka (podobno)
Z modyfikacji które nastały, nastąpiły lub nastaną to:
1. Zmiana Jeepa na coś japońskie.
2. Zmniejszony rozstaw osi 313 -> 280 [mm]
3. Przy okazji przeglądu wymienione linki oraz wały napędowe.
4. Nowe amorki (przód już prawie nie pracował)
Zmiana amortyzatorów będzie opisana.
5. Pojawi się nowy szpej.
6. Nowe zderzaki (nie wiem jakie i z czego Tadekk kombinuje)
7. Nowe oświetlenie.
Jako przedsmak wstawiam zdjęcia karocy japońskiej czyli Pajero firmy Killerbody.
Karoseria poszła na półkę z pucharami w warsztacie Tadka (podobno)
Z modyfikacji które nastały, nastąpiły lub nastaną to:
1. Zmiana Jeepa na coś japońskie.
2. Zmniejszony rozstaw osi 313 -> 280 [mm]
3. Przy okazji przeglądu wymienione linki oraz wały napędowe.
4. Nowe amorki (przód już prawie nie pracował)
Zmiana amortyzatorów będzie opisana.
5. Pojawi się nowy szpej.
6. Nowe zderzaki (nie wiem jakie i z czego Tadekk kombinuje)
7. Nowe oświetlenie.
Jako przedsmak wstawiam zdjęcia karocy japońskiej czyli Pajero firmy Killerbody.