Dobre Pajero nie jest złe, ale oczekuję od Ciebie duuużo - zwłaszcza że wspomniałeś o własnej drukarce ;-)
Buda Wadera to dobry początek ale nadkola trzeba zrobić na nowo bo te co są nie odpowiadają rzeczywostości. Grill również do wycięcia i wymiany, zderzaki są też jakieś takie niewymiarowe.
Co zrobisz z tyłem? Bo Wader to taki niby pick up ale były Pajero cabrio więc tylko to będzie najłatwiejsze. Pamiętaj jednak o wymogu klatki w cabrio.
No o oczywiście idź na całość - otwórz maskę i zrób mu V8 ;-)
Oczywiście liczę że pootwierasz zaślepione kierunkowskazy i światła i zrobisz moduł oświetlenia z migaczami.
Pozostaje jeszcze temat skali 1:10. Szerokość tej budy bez nadkoli jest jakieś 168 czyli tyle ile oryginał z nadkolami (ale to można zaakceptować), rozstaw osi jest ok 230 (orginał 235mm) ale długość budy bez zderzaków to 240 mm ( z zderzakami jakieś 260 mm). Oryginał zaś ma 3960 mm więc tu jest trochę zgrzyt i nie wiem czy nie byłoby dobrze przeciąć pakę i trochę wydłużyć.
Buda Wadera to dobry początek ale nadkola trzeba zrobić na nowo bo te co są nie odpowiadają rzeczywostości. Grill również do wycięcia i wymiany, zderzaki są też jakieś takie niewymiarowe.
Co zrobisz z tyłem? Bo Wader to taki niby pick up ale były Pajero cabrio więc tylko to będzie najłatwiejsze. Pamiętaj jednak o wymogu klatki w cabrio.
No o oczywiście idź na całość - otwórz maskę i zrób mu V8 ;-)
Oczywiście liczę że pootwierasz zaślepione kierunkowskazy i światła i zrobisz moduł oświetlenia z migaczami.
Pozostaje jeszcze temat skali 1:10. Szerokość tej budy bez nadkoli jest jakieś 168 czyli tyle ile oryginał z nadkolami (ale to można zaakceptować), rozstaw osi jest ok 230 (orginał 235mm) ale długość budy bez zderzaków to 240 mm ( z zderzakami jakieś 260 mm). Oryginał zaś ma 3960 mm więc tu jest trochę zgrzyt i nie wiem czy nie byłoby dobrze przeciąć pakę i trochę wydłużyć.