Zmiany na 2024:
1. Podwozie: Pathfinder LCG
a. Mosty Axial SCXIII AR45 Portalowe
b. Rama z włókna węglowego Pathfinder
c. Rozpórki i mocowania karoserii Pathfinder
d. Przekładnia ULV by nordiccrawlxartfuldodgers
e. Wały napędowe SSD / Injora
f. Linki Tytanowe przód i tył
g. Amortyzatory Team Factory + minisprings
2. Elektronika
a. Silnik - Fusion Pro 2300kv 3s
c. Serwo skrętu Holmes Hobby SHV500
d. pakiety Tattu 3s 850mah
e. Reefs internal winch
3. Koła
a. Opony - Jconcepts TUSK 4.75 + wkładki antifoam
b. Felgi - Vanquish + TGH
4. Nadwozie
a. Karoseria Pro-Line Chevrolet K-10
b. Zderzak Przedni i tylny - spawany
c. Oświetlenie podłączone bezpośrednio do odbiornika
d. Bagażnik dachowy ze szpulką
e. zapewne jakieś skalowe emblematy też będą
1. Podwozie: Pathfinder LCG
a. Mosty Axial SCXIII AR45 Portalowe
b. Rama z włókna węglowego Pathfinder
c. Rozpórki i mocowania karoserii Pathfinder
d. Przekładnia ULV by nordiccrawlxartfuldodgers
e. Wały napędowe SSD / Injora
f. Linki Tytanowe przód i tył
g. Amortyzatory Team Factory + minisprings
2. Elektronika
a. Silnik - Fusion Pro 2300kv 3s
c. Serwo skrętu Holmes Hobby SHV500
d. pakiety Tattu 3s 850mah
e. Reefs internal winch
3. Koła
a. Opony - Jconcepts TUSK 4.75 + wkładki antifoam
b. Felgi - Vanquish + TGH
4. Nadwozie
a. Karoseria Pro-Line Chevrolet K-10
b. Zderzak Przedni i tylny - spawany
c. Oświetlenie podłączone bezpośrednio do odbiornika
d. Bagażnik dachowy ze szpulką
e. zapewne jakieś skalowe emblematy też będą