2018-12-24, 15:38
Cześć,
Model został zweryfikowany w terenie, jest naprawdę dobrze
Rozwierciłem oryginalne mocowanie silnika tak, żeby zamontować silnik 540. W tej chwili mam silnik hpi 55t i atak od traxxasa 12t. Do tego metalowy odbiór. Atak ma moduł 0.6 a odbiór 0.5, po wielu próbach zaczęło to chodzić całkiem cicho. Poprawiony skręt z serwem JX sprawdza się w 100%.
Po głowie cały czas chodziło mi po głowie połączenie oryginalnej płyty podłogowej z ramą HG. Chciałem to zrobić przy jak najmniejszej ingerencji w obecną konstrukcję modelu. Wreszcie wpadłem na taki pomysł. Świadomie zdecydowałem się na dołączenie połowy ramy tylko z tyłu modelu, choć to rozwiązanie pozwala w łatwy sposób na dołączanie ramy na całej długości modelu. W efekcie powstało coś w stylu podwozia cc01 i teoretycznie mógłbym przystosować model do konkretnej klasy. Obecny rozstaw osi to 290 mm i nie ma problemu z wydłużeniem pod konkretną budę. Tylny wał jest od HG. Tylne amortyzatory też chwilowo są od HG.
Rama jest przykręcona i dodatkowo klejona do płyty podłogowej. Rama jest skręcana w celu zwiększenia sztywności. Na dniach pierwsze testy w terenie, ale pierwsze wrażenie jest dobre. Te feiyue mają naprawdę potencjał
Model został zweryfikowany w terenie, jest naprawdę dobrze
Rozwierciłem oryginalne mocowanie silnika tak, żeby zamontować silnik 540. W tej chwili mam silnik hpi 55t i atak od traxxasa 12t. Do tego metalowy odbiór. Atak ma moduł 0.6 a odbiór 0.5, po wielu próbach zaczęło to chodzić całkiem cicho. Poprawiony skręt z serwem JX sprawdza się w 100%.
Po głowie cały czas chodziło mi po głowie połączenie oryginalnej płyty podłogowej z ramą HG. Chciałem to zrobić przy jak najmniejszej ingerencji w obecną konstrukcję modelu. Wreszcie wpadłem na taki pomysł. Świadomie zdecydowałem się na dołączenie połowy ramy tylko z tyłu modelu, choć to rozwiązanie pozwala w łatwy sposób na dołączanie ramy na całej długości modelu. W efekcie powstało coś w stylu podwozia cc01 i teoretycznie mógłbym przystosować model do konkretnej klasy. Obecny rozstaw osi to 290 mm i nie ma problemu z wydłużeniem pod konkretną budę. Tylny wał jest od HG. Tylne amortyzatory też chwilowo są od HG.
Rama jest przykręcona i dodatkowo klejona do płyty podłogowej. Rama jest skręcana w celu zwiększenia sztywności. Na dniach pierwsze testy w terenie, ale pierwsze wrażenie jest dobre. Te feiyue mają naprawdę potencjał