Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deklaracja Zawodników TRUCK
#31
Ja uważam że to zbyt duże uproszczenie. Jesteśmy grupą modelarzy i budujemy modele redukcyjne a nie zabawki. Zrobienie resorów czy kupienie gotowych na ali czy od kolegi z forum to żaden problem. Podwozie powinno oddawać realny samochód. Naprawde nie rozumiem po co dopuszczać takie uproszczenia. 
To popsuje całą zabawe w modelarstwo
Odpowiedz
#32
(2019-06-01, 23:59)Gorg napisał(a): Ja uważam że to zbyt duże uproszczenie. Jesteśmy grupą modelarzy i budujemy modele redukcyjne a nie zabawki.

To dlaczego w klasie sport trafiają się pojazdy które mają super sprawne podwozie a na tym byle jaka leksanowa karoseria bez żadnych detali?
To już model czy raczej zabawka?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#33
Skoro nie zauważyłeśto Ci to wyjaśnie. W pojazdach osobowych mamy stopniowanie zależnośvi modelu redukcyjnego do modelu o najwiekszej sprawności terenowej. Na czy to poleg możesz doczytać w regulaminach poszczególnych klas zaczynajac od super scaled do extrem. W truckach regulamin jest jeden. Oczywiście, możesz zaproponować organizowanie pod egidą Rc-slask własnych zawodów, nazwać je jak chcesz, zrobić regulamin jaki chcesz, znaleźć współzawodników i startować. Założysz własny wątek i będzie super. Naprawdę to nie jest żaden problem a wręcz b0yłoby super bo coś nowego. Jednak w przypadku trucków ja nie wyobrażam sobie Kamaza z wystającym od spodu 4 linkiem. Jeśli jednak tego chce większość to nie ma sprawy. Tylko proszę nie używać nazwy klasa Truck
Odpowiedz
#34
Gorgu, w pełni zgadzam się z Tobą i popieram Twoje podejście do tematu.
Natomiast z drugiej strony chciałbym zauważyć, że chyba jest tendencja, pod którą ja się również moge podpisać, by Śląski Truck był lżej obwarowany niż ogólnopolski - porównując do regulaminów samochodów: ogólnopolski to Super Scaled, a nasz to Scaled. Myśle, że ustalenie tego jest kwestią stwierdzenia czego chce większość - ja jestem jeszcze za świeży by cokolwiek zadecydować Wink
Stworzenie innej nazwy to dobry pomysł by nie robić zamieszania związanego z różnicami Wink


Ps. I żeby nie było - swojego robie odwzorowując oryginał, bo lubie się w to bawić, ale strasznie szkoda by mi było, gdyby np Melon nie mógł startować Tatrą na mostach HG, bo spowoduje to, że wszyscy pójdą w jednym kierunku i 90% modeli to będą TRXy z budą Unimoga...

Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#35
Hej, problem z klasa Truck jest taki ze cokolwiek sie zwie ciezarowka jest wrzycone do jednego WORA, nawet na ogólnopolskich . Dlatego małe auta są podzielone na Super scaled, scaled i extreme. Wiec Truck trzeba bylo by podzielić też na kategorie typu: 4x4, 6x6, 8x8 i jeszcze by tego było mało podkategorie Super truck i truck odpowiednik super scaled i scaled. By sprawiedliwie stratowac w zawodach. Stad trzeba z tego WORA wyciagnac zloty środek.

Wysłane z mojego TRT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#36
Ja bym był za tym aby dac trucki do jednego wora ale wprowadzic punktacje za skalowość modelu wtedy każdy może zbudowa samochód na miare swoich możliwości i czerpać radość ze wspólnej zabawy na zawodach natomiast punkty za skalowość będą mogły później sklasyfikować podział na ewentualne grupy.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#37
W sumie to jest jakies rozwiazannie, czyli racamy do punktu gdzie kazda niezgodnosc jest punktowana. Ale model wtedy moze wystartowac w zawodach. Bo chodzi o zabawe i rywalizacje

Wysłane z mojego TRT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#38
(2019-06-02, 18:46)Rocky napisał(a): W sumie to jest jakies rozwiazannie, czyli racamy do punktu gdzie kazda niezgodnosc jest punktowana. Ale model wtedy moze wystartowac w zawodach. Bo chodzi o zabawe i rywalizacje

Wysłane z mojego TRT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Teraz pytanie czy łatwiej punktować niezgodności czy jaczej punktować to co jest zrobione dobrze.
Kiedys oglądałem film wyjasniajacy punktację SORRCA, tam scalowość była nagradzana, tam można było mieć resory na jednej osi lub dwóch, wnętrze proste lub "wypasione" i za wszystko punkty.
Można by sie pokusić o stwierdzenie że model który ma niezgodności w zawieszeniu czy czymś podobnym to taki RTR ktory zawsze można poprawić jednoczesnie startując i dobrze się bawiąc.
Szkoda że tak mało osób wypowiada się w tym temacie, może warto zapytać o to na ogolnopolskim co o tym myślą?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#39
Możesz zapytać na ogólnopolskich tylko nie mieszaj w to rc-slask
Moje podsumowanie wczesniejszej dyskusji
Każdy inny punkt regulaminu można obwarować punktami karnymi za brak czy niezgodność.
Jednak amortyzacja uważam że musi być zgodna. Tzn moje zdanie jest takie
Odpowiedz
#40
(2019-06-02, 20:23)Gorg napisał(a): Możesz zapytać na ogólnopolskich tylko nie mieszaj w to rc-slask
Moje podsumowanie wczesniejszej dyskusji
Każdy inny punkt regulaminu można obwarować punktami karnymi za brak czy niezgodność.
Jednak amortyzacja uważam że musi być zgodna. Tzn moje zdanie jest takie

Witam.
JA zgadzam się z Gorgi-em co do punktu amortyzacji. Uważam że musi być zgodna. Przez to powstaną jakieś dziwne zmot-y.

Marcin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości