Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BSR Racing M.Rage Suzuki Swift rally
#1
Niedawno moja Tamyja rally znalazła nowego właściciela bo tylko się na półce kurzyła.

Jednakże strasznie cierpiałem, że nie mam już żadnej rajdówki - choć i tak w zeszłym sezonie raz na rajdzie byłem  Cool

Jakoś się tak złożyło, że tych maluszków rozmnożyło mi się do dwóch sztuk. 
No to postanowiłem jednego przerobić na rally.
Ponieważ w maluszku są mniejsze koła i nie ma w tym rozmiarze kół rally postanowiłem założyć standardowe koła które używa się na rajdach. Najmniejsze jakie znalazłem pochodzą z modelu Rally Legend.

Aby je zmieścić musiałem troszkę popodcinać podwozie - jest z włókna węglowego więc nie osłabiła go ta operacja za bardzo - oraz popodcinać nadkola. Wygląda teraz bardziej bojowo.

Podciąłem również stopery na podwoziu ograniczające skok zawieszenia aby zwiększyć prześwit.

W podwoziu są zastosowane wały cvd i podniesienie zawieszenia nie wpłynęło negatywnie na pracę wałów napędowych. Prześwit zwiększył się z 6 mm do około 25 mm.
Aby zwiększyć skok wymieniłem również amortyzatory na troszkę dłuższe.
Założyłem również szybkie serwo 8 kg/0,07 ms.

Poprawiłem również malowanie karoserii i dodałem trochę naklejek.

Do napędu zostawiłem silnik szczotkowy 21T bo jest wystarczająco szybki

Uważam że wygląda ślicznie.
W sam raz żeby spokojnie stał sobie na półce i czekał na ten moment kiedy wybiorę się na rajd  Big Grin

                           


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#2
No wygląda na prawdę swietnie, powiedz mi tylko dlaczego w rajdówkach zawsze zostawia się takie wystające kominy na masce? Strasznie to psuje całokształt.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#3
Nie wiem dlaczego zostają takie kominy w rajdówkach.
U nie zostają bo mi się tak podoba - może to dziwne ale to ma być widać że jest modelem.

Z moich skromnych doświadczeń mocowanie na magnesy czy rzepy w rajdówc się nie sprawdza. Na trasie wielokrotnie uderza się w coś czy się obijasz i karoseria odpada. Słupki są najlepsze.
Odpowiedz
#4
No oczywiste że karoseria sie lepiej trzyma tylko czemu tego nie skrócić? Chyb że takie długie coś chronią przy rolce?

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#5
no właśnie - to taka klatka ;-)

można skrócić - jakoś mi się tak podoba

ale jak mnie najdzie wena to coś z tym zrobie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości