Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VAZ 2121 - Łada Niva 1600 CeCe-01
#1
Podwozie: CeCek-01
Karoseria: druk 3D
Wnętrze: druk 3D
Wymiary: długość oraz wysokość w skali 1/10, na szerokość dodane 5%, 
Koła: Austar 1,55" 85mm

Zaczynamy

Od początku, było tak:

   
   
   
   

Kolejny etap:

   
   


Obecnie malowanie i dodawanie rdzy. Będzie to już wiekowo zmęczona Niva, biały mat z rdzą Wink

Klapa oraz maska będą otwierane, na pewno imitacja silnika będzie w przyszłości.


Załączone pliki Miniatury
   
[-] The following 1 user Likes przemsky's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#2
Fantastycznie się zapowiada, bardzo się cieszę, że będziemy mieli nivkę ma Śląsku. Jest to tak oczywisty samochód, a nie ma w ogóle modeli. Bardzo fajna jakość wydruku. Trzymam kciuki za projekt.
P.s. Czy duster idzie w odstawkę?

Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#3
Nie, Duster czeka na swoją kolej. Niva go wyparła czasowo, ale przez nią nabiorę doświadczenia do Dustera Smile
Odpowiedz
#4
No o się wyjaśnił tajny projekt super się zapowiada i fajny druk.

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#5





Pierwszy test, kilka rzeczy do poprawy, mam nadzieję że wyrobie się z nimi przed I rundą. 
Co z VAZem jest zrobione:
Tylne zawieszenie zrobione, jak w serii, tzn: mocowania sprężyn oraz panhard + 4link.
Przód na półosiach CVD.
Na filmie jest zestaw okrojony do testów, dojdzie kilka detali.
[-] The following 1 user Likes przemsky's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#6
Fajnie. Na początku pisałeś że chcesz ją zrobić na zardzewiałą - czy ta zieleń to ostateczny kolor?
Na filmie sprawia wrażenie jakby opony nie chowały się w obrysie nadwozia - wrzuć może jakieś zdjęcia
Odpowiedz
#7
Koła się chowają, PT na SKP by zaliczyła. Rdza dojdzie z czasem, Nivka musi jeszcze dostać terenowych śladów. Zdjęcia będą, jak zrobie wszystko przed I rundą... o ile się wyrobie.
Odpowiedz
#8
Myślę że się udało  Blush


Załączone pliki Miniatury
                   
Odpowiedz
#9
Zatem największym problemem Łady podczas testów oraz I rundy zawodów był słaby lub zanikający skręt. Udało się wszystko naprawić w trzech krokach:
1. podcięcie tu i tam
2. odkręcenie elementu podtrzymującego otwartą maskę
3. wymiana serwa. TowerPro zgubiło punkt zerowy i z każdym skrętem było coraz gorzej, ogólnie miałem szczęście że dojechałem do mety bez jego wymiany.

W wolnych chwilach których nie będę poświęcał Dacii, zamierzam robić poprawki Łady żeby temat zamknąć do terminu II rundy SS.
Odpowiedz
#10
Wycieczka Ładą do Chorwacji  Cool




[-] The following 1 user Likes przemsky's post:
  • Bastian
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości