Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Axial CJ-7
#1
Okazjonalnie do zawodów, a głównie do wypraw w góry.

Axial SCX10.III - CJ-7 w wersji RTR i w takiej konfiguracji pozostanie.

Koła: 1,9" beadlock z oponami Mickey Thompson Baja Boss R35
ESC: Spectrum 40A + szczotka 35t
Mosty: AR45 (DIG)

Do zobaczenia  Wink


Załączone pliki Miniatury
       
[-] The following 1 user Likes przemsky's post:
  • Robert i Szymon
Odpowiedz
#2
Ale Przemku, model pudełkowy?!

Wysłane z mojego moto g82 5G przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#3
Tak i dobrze przypomnieć sobie to wspaniałe uczucie modelu RTR
Odpowiedz
#4
Super, widzimy się Smile
Odpowiedz
#5
Pierwsza jazda w nowym miejscu - Kamieniołom Kozy k/ Bielska



[-] The following 1 user Likes przemsky's post:
  • Robert i Szymon
Odpowiedz
#6
W takiej wersji pozostanie ???, chciałbym to zobaczyć.
Odpowiedz
#7
Tak, wizualnie tak pozostanie oprócz dwóch małych modów:
1. Węższe hexy
2. Otwierana maska
Odpowiedz
#8
Gratuluje zakupu, buda wygląda świetnie Smile
Odpowiedz
#9
Po 3 dłuższych wyprawach w teren mogę w końcu napisać o tej konstrukcji.
To tylko moje trzy grosze: SCX10.III mogę porównać z Ascenderem (Ford Bronco), Venturki (Toyota) (używana przez 6 lat, blisko 7) oraz pierwszego SCX10 (srebrny Jeep). Oceny w skali 1-5*

Zacznę od materiałów i jako pierwsze tworzywo podwozia jest treściwe, ilość materiału w materiale jest na wysokim poziomie, przypomina mi się grzebanie w pierwszym Axialu. Pod tym względem robiłem przeróbkę SCX10.II i tam było znacznie gorzej, nawet Venturka była lepsza.
Ocena:
Axial SCX10.III - 5*
Axial SCX10.II - 2*
Axial SCX10 - 5*
HPI Venture - 4*
Vaterra Ascender - 3,5*

Ocena napędu (RTR)
Elektronika SPECTRUM robi wrażenie. Precyzja i pełna kontrola a silnik 35T daje niezły moment i wystarczającą prędkość. Seryjne serwo ma zapas mocy i do stockowej konfiguracji nic więcej nie potrzeba.
Axial SCX10.III - 5*
Axial SCX10.II -
Axial SCX10 - 3*
HPI Venture - 4*
Vaterra Ascender - 2*

Opony
W sypkim terenie (piarg, piasek i leśne klimaty) jestem zadowolony, ale opony dopiero się układają i nabierają miękkości. Na skałkach jeszcze nie testowałem, czekam na odpowiednie warunki pogodowe

Axial SCX10.III - 4*
Axial SCX10.II -
Axial SCX10 - 3* (Maxxis Trepador)
HPI Venture - 2,5* (Rockthron)
Vaterra Ascender - 3,5* (Interco Super Swamper)

Zawieszenie
Nie będę tu robił pomiaru RTI bo jest na pewno największe w moim zestawieniu 5 konstrukcji. Do trialu i gimnastyki SCX10.III jest przewidywalnym modelem, ale za bardzo elastycznym. Przez to trudny do wyciągnięcia maksimum w trudnych sytuacjach. W przypadku przepraw i frywolnej jazdy dałbym najwyższą ocenę.

Axial SCX10.III - 4,5*
Axial SCX10.II -
Axial SCX10 - 5*
HPI Venture - 4*
Vaterra Ascender - 5*

Wykonanie podwozia
Wykonanie podwozia. Imitacja silnika i kilka innych skalowych dodatków bardzo cieszy. Wypełnienie nadkoli, precyzja w wykonaniu zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Widać że projekt jest przemyślany, jest na czym zawiesić oko. Materiały solidne dużo elementów daje wrażenie przeskalowania w kierunku solidności.

Axial SCX10.III - 5*
Axial SCX10.II - 2*
Axial SCX10 - 3*
HPI Venture - 3*
Vaterra Ascender - 2*

Lexan nadwozia
Smaczki i detale, niemała masa własna. Lexan gruby, przypomina od razu Jeep'a Rubicona (mój miał wiele wersji testów i eksperymentów) 

Axial SCX10.III - 5*
Axial SCX10.II -
Axial SCX10 - 5*
HPI Venture - 3*
Vaterra Ascender - 2*

Na koniec jeszcze film  Smile






Reasumując: 
Czy jest wart ceny? Tak.
Czy kupiłbym jeszcze raz? Tak.
Czy sprawia radość z jazdy? Tak.
Czy podoba się Żonie? Tak. Nawet chce na niego patrzeć  Big Grin
Czy zostanie ze mną tak długo jak HPI? Tak (Mam nadzieję że jeszcze dłużej)
Zatem 5xTAK i taką daję ocenę *****  Smile

Co do modyfikacji, to szukam mega mocnego lightbara, będzie wyciągarka i przyjdzie czas że zrobię otwieranej maski i dodam kilka silnikowych dodatków...
[-] The following 2 users Like przemsky's post:
  • Bastian, Malo88
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości