Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AXIAL SCX10 III - Base Camp - Toyota Tacoma
#1
Venturka raczej przeszła w posiadanie młodego, więc potrzebowałem coś pod zawody.

Całość na ten moment prawie w oryginale:
Mosty - Axial SCX10III;
Skrzynia - Axial SCX10III;;
Silnik/ESC - Fusion PRO;
Opony - Falken 120mm ale wrzucam chyba Luise CRChamp;
Felgi - Axial SCX10III ale wejdą jakieś alu/ stalowe z Alliexpress do czasu wymiany/ dociążenia mostów;
Serwo - Axial SCX10III, nie wiem cyz docelowo nie zmienię na DS3218 Pro-180;
Aparatura - Spectrum SLT3;
Amortyzatory - Axial SCX10III;
Wyciągarka - z serwa 35kg;
Rama - Axial SCX10III;
Zderzaki: Axial SCX10III;
Buda - Base Camp więc chyba Toyota Tacoma - raczej w ciągu kilku tyg wymienię.
Oświetlenie zrobiłem żeby nie było, ale nie podoba mi się efekt, więc raczej przełożę w zderzaki tak jak ma Sebastian, chyba że szybciej zmienię budę to może coś w klosze - zobaczymy

Plany:
- mod zawieszenia - w wolnej chwili;
- wymiana mostów na alu + overdrive albo dołożenie obciążeń + overdrive;
- wymiana felg;
- zmiana budy na coś bardziej podobnego do oryginału i ogarnięcie tego w kpl z oświetleniem.

   
   
   
   
   
   
[-] The following 1 user Likes witek_p's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#2
Hej

Bardzo dobry wybór, fajnie wszystko opisałeś Smile

Jeśli mogę coś poradzić to faktycznie zmień opony na Louise CRChamp + felgi a mosty to raczej bym zostawił te co masz a poszukał obciążeń. Serwo jeśli masz zasoby finansowe to bym zmienił ponieważ te z zestawu są dość słabe. Buda to już kwestia gustu  Wink

Powodzenia i do zobaczenia
Odpowiedz
#3
Serwo mam nowe DS3218 Pro-180;, one ma ok 23kg oraz jakieś lekko uzywane DS3235 czyli ok 35kg.

W zasadzie nie zwróciłem uwagi na serwo, w hpi to ewidentnie stockowe było słabe, te tutaj coś tam ciągnie, bardziej denerwuje mnie apka, nie ma tak podstawowej sprawy jak regulacji krańcowych pozycji skrętu albo się jeszcze nie doszukałem.

Co do mostów też bardziej skłaniam się za dociazeniami, ale to się zobaczy jeszcze.

Dziękuję za uwagi.
[-] The following 1 user Likes witek_p's post:
  • Bastian
Odpowiedz
#4
Specyfikacja na 2025r
Mosty - Axial SCX10III + dociążenia + overdrive;
Skrzynia - Axial SCX10III;
Silnik/ESC - Fusion PRO;
Opony - Luise CRChamp;
Felgi - Aliexpress
Serwo - DS3218 Pro-180;
Aparatura - Spectrum SLT3;
Amortyzatory - Axial SCX10III + mod;
Wyciągarka - z serwa 35kg;
Rama - Axial SCX10III;
Zderzaki: Przód Axial SCX10III, tył na razie testowa samoróbka z kątownika alu;
Buda - Pro-line Jeep Wrangler

   

   

   
[-] The following 2 users Like witek_p's post:
  • Bastian, Robert i Szymon
Odpowiedz
#5
czaderski!
Odpowiedz
#6
Świetnie Ci wyszła buda Smile  reszta zmian na plus i zaskoczenie nie dałeś pinowych opon  Wink
Odpowiedz
#7
No właśnie nie rozumiem zachwytu Tomka i na pewno nie wyszła świetnie Rolleyes zresztą rozmawialiśmy o tym. Farba "podmyła" mi taśmę maskującą, już wiem dlaczego, przedobrzyłem jak zwykle, po oklejaniu detali zacząłem jeszcze raz odtłuszczać ............  resztę już wiesz i zobaczycie z bliska - trudno, było to pierwsze malowanie lexanu w życiu więc zakładałem że coś pójdzie nie tak jak trzeba.

Jeżeli chodzi o opony, to ja te pinowe bym zdelegalizował  Big Grin
W tym względzie chyba pozostanę tradycjonalistą  Smile
Chociaż nigdy nie mów nigdy ....
Odpowiedz
#8
Dobrze mówi polać mu Big Grin


A co do modelu to jest super. A co do modyfikacji to wyjdą podczas sezonu musisz zacząć jeździć na zawody to będziesz wiedział jak model się zachowuje.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: