Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toyota Cliffhanger
#1
To garaż mojej 4,5 letniej córeczki Zosi. Jak pewnie widzieliście jeździ różowym Cliffhangerem z motylkiem na masce. Pewnie też domyślacie się że tłumaczenie - inna karoseria byłaby lepsza jest totalnie bez sensu. Mamy dwie opcje, pierwsza zamykamy temat, a druga trzeba zrobić tak żeby buda zaczęła spełniać wymagania bez punktów karnych. Czy dołożenie błotników dla 25% pokrycia w rzucie z góry i 25% dla obwodu dla rzutu z boku oraz dołożenia tylnego zderzaka o szerokości równej maksymalnej szerokości karoserii wystarczy?

   
   

Krótki opis:
Podwozie: Axial SCX10 III
Napęd: ESC Rhino 80A + S12 2340KV + LIPO 1550 3s
Koła: Baja Pro X dają rozstaw na obecnych felgach 240mm (za dużo)

Ogólnie model jest lekki ma nisko środek ciężkości i po zmianie na inne koła z wkładkami silikonowymi, dla uzyskania mniejszej szerokości i sztywności bocznej trakcyjnie będzie wystarczająco dobry.
Odpowiedz
#2
Wprowadzone modyfikacje które w mojej interpretacji regulaminu pozwalają go spełnić. Jeśli nie proszę o wyprostowanie.

Modyfikacje:
- dołożone błotniki zakrywają w rzucie z góry ponad 50% każdego koła oraz dla rzutu z boku 45% obwodu dla tylnych kół i 40% obwodu dla przednich.
- dołożony tylny zderzak o szerokości karoserii w najszerszym miejscu 190mm
- dołożona wyciągarka, łopata i szekle na zderzaku.


Załączone pliki Miniatury
               
[-] The following 1 user Likes JurekM's post:
  • daro100885@wp.pl
Odpowiedz
#3
szybko zadziałałeś, super.
Odpowiedz
#4
Zmiany:

1: Napęd - Fusion PRO 2300KV
2: Opony - Injora XHX S5
3: Mosiężne doważenie mostów
4: Dołożenie skalowego wyposażenia - wyciągarka, trap, łopata
5: Usunięcie bagażnika dachowego i lusterek
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: