2018-02-01, 12:10
Ta karoseria w ogóle mi się nie podobała ale jak tak patrzę i patrzę to powoli zmieniam zdanie
HPI Venture Toyota FJ C
|
2018-02-01, 12:10
Ta karoseria w ogóle mi się nie podobała ale jak tak patrzę i patrzę to powoli zmieniam zdanie
2018-02-12, 23:21
hmmm 3 wycieraczki na przedniej szybie to straszna rozrzutność . Przemku może odstąpisz mi 1szt bo mnie brakuje?
2018-02-13, 08:52
Hmm, chętnie ale to wina Toyoty
Napisz do Michała z Kato, on jest ich autorem.
2019-04-22, 12:03
Update wątku.
Ogólna specyfikacja modelu, pozostaje nie zmian. Podwozie na stałe w stockowym ustawieniu, tylko koła przeszły zmianę w postaci wycięcia gąbek oraz dociążenia felg. Karoseria, dostała prawie kompletne wnętrze, dwa rzędy siedzeń plus bagażnik. Kierownik na stałe siedzi za sterami.
2019-04-22, 20:08
widać że pozwolenie na rejestracje samochodów z kierownicą po prawej stronie spowodowało u nas na forum "wysyp anglików"
przeprowadziłeś już testy ogumienia po dociążeniu i przycięciu?
2019-04-22, 20:32
Oczywiście.
Zdecydowanie wyszło im to na lepsze. Przy skromnym dociążeniu po 40 gram na koło, opony zaczęły się układać i kleić do podłoża. Jedyny minus jaki zauważyłem to że minimalnie zmniejszył się prześwit.
2019-04-23, 12:46
A gąbki jak podcinales? Gwiazdka?
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Ja bym zrezygnował z tego snorkela. Po pierwsze jego montaż zachodzi na drzwi i w rzeczywistosci nie dałoby sie ich otworzyć a po drugie bardzo wysoko wychodzi ponad dach co też jest zupełnie nierealne.
Co do prześwitu to przy takich kapciach zmniejszył sie o parę mm. Sprawdz jeszcze na trawersach bo może sie okazać że opona będzie się podwijać i będą rolki lub modeł zupełnie nie będzie skręcał (to z moich własnych doświadczeń)
2019-04-23, 13:56
Gorg dobrze mówi, w mojej Ventura na trawersach zdażało się takie podwijanie przedniej opony że felga miała około 4 mm do podłoża
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
2019-04-23, 18:30
Jako że przerobiłem kilka modeli przez ostatnie kilka lat, to wiem jakie konsekwencje niesie podcięcie gąbek, w tym przypadku jest daleko do podwijania się opony na trawersach czy w innych miejscach. Skręca poprawie nawet przy maksymalnym obciążeniu przedniej osi.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|