Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HPI Venture Toyota FJ C
#21
Ta karoseria w ogóle mi się nie podobała ale jak tak patrzę i patrzę to powoli zmieniam zdanie Smile
Odpowiedz
#22
hmmm 3 wycieraczki na przedniej szybie to straszna rozrzutność Big Grin . Przemku może odstąpisz mi 1szt bo mnie brakuje?
Odpowiedz
#23
Hmm, chętnie ale to wina Toyoty Wink

Napisz do Michała z Kato, on jest ich autorem.
Odpowiedz
#24
Update wątku.
Ogólna specyfikacja modelu, pozostaje nie zmian.

Podwozie na stałe w stockowym ustawieniu, tylko koła przeszły zmianę w postaci wycięcia gąbek oraz dociążenia felg.
Karoseria, dostała prawie kompletne wnętrze, dwa rzędy siedzeń plus bagażnik. Kierownik na stałe siedzi za sterami.


Załączone pliki Miniatury
                       
Odpowiedz
#25
widać że pozwolenie na rejestracje samochodów z kierownicą po prawej stronie spowodowało u nas na forum "wysyp anglików" Big Grin
przeprowadziłeś już testy ogumienia po dociążeniu i przycięciu?
Odpowiedz
#26
Oczywiście.
Zdecydowanie wyszło im to na lepsze. Przy skromnym dociążeniu po 40 gram na koło, opony zaczęły się układać i kleić do podłoża. Jedyny minus jaki zauważyłem to że minimalnie zmniejszył się prześwit.
Odpowiedz
#27
A gąbki jak podcinales? Gwiazdka?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#28
Ja bym zrezygnował z tego snorkela. Po pierwsze jego montaż zachodzi na drzwi i w rzeczywistosci nie dałoby sie ich otworzyć a po drugie bardzo wysoko wychodzi ponad dach co też jest zupełnie nierealne.
Co do prześwitu to przy takich kapciach zmniejszył sie o parę mm. Sprawdz jeszcze na trawersach bo może sie okazać że opona będzie się podwijać i będą rolki lub modeł zupełnie nie będzie skręcał (to z moich własnych doświadczeń)
Odpowiedz
#29
Gorg dobrze mówi, w mojej Ventura na trawersach zdażało się takie podwijanie przedniej opony że felga miała około 4 mm do podłoża

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#30
Jako że przerobiłem kilka modeli przez ostatnie kilka lat, to wiem jakie konsekwencje niesie podcięcie gąbek, w tym przypadku jest daleko do podwijania się opony na trawersach czy w innych miejscach. Skręca poprawie nawet przy maksymalnym obciążeniu przedniej osi.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości