Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972 - Wersja do druku +- Forum RC (https://rc-slask.pl) +-- Dział: TRIAL (https://rc-slask.pl/dzial-30.html) +--- Dział: Garaże i regulaminy (https://rc-slask.pl/dzial-31.html) +---- Dział: Porzucone projekty (https://rc-slask.pl/dzial-111.html) +---- Wątek: Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972 (/watek-63.html) |
Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972 - przemsky - 2016-10-16 Spec: ESC - HW1060 Silnik - szczotka Dynamite 35T Serwo - HK, metalowe 15kg Koła i opona - 1,9" Vaterra i Super Swamper Aparatura - Radiolink RC3S Rozstaw osi - 267 [mm] Model dostosowany pod zawody klasy SPORT pod kątem: RTI - ~580 Wyciągarka z Serwa 9kg Oświetlenie Zaklejone szyby RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - ZajączekPostrachLasu - 2016-10-17 ave krótszy brat K5 Blazera szerokość taka sama ale krótsza dupka RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - Bastian - 2016-10-20 Mogę tylko powiedzieć że model wyszedł super, dopieszczony i zadbany. Patrząc po zadowoleniu właściciela i wynikach to był strzał w 10 RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2016-10-31 Nowe ramię serwa pod kolor Bronco RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - KubaDG - 2016-10-31 Czym mocowałeś tę szpulkę do wyciągarki? RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2016-10-31 Na okrągłym talerzu z kompletu ramion serwa, a sama szpulka na 4 śrubkach M1,5. RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2017-01-25 Update! Zmiany przed sezonem 2017: 1. Beadlocki + opony Dick Cepek 1,9' 100[mm] Jeśli okażą się porażką to zamawiam M Thompson Baja MTZ 2. Szpejowski akcent na tyle. 3. Demontaż progów. 4. Zamontowany zderzak Vaterry na tyle. 4. a) Będą chlapacze. 5. Szyby pomimo że są polakierowane lakierem 'dymnym' z pewnością uznacie za nieregulaminowe więc jak tak się stanie będzie ich zmiana. [attachment=636] [attachment=637] RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - Pirx - 2017-01-26 Zmiany na plus. Zderzak i felgi ładnie pasują. Nie wiem jak masz rozwiązane mocowanie hi-liftu ale myślę, że może uszkodzić Ci budę przy jakiejś rolce i z tego tytułu lepiej byłoby zamocować go w poziomie. Co do szyb to jak dla mnie może być. Uważam, że ten przepis odnośnie przyciemniania nie ma sensu. Z przeźroczystymi szybami widać kable w środku a z zupełnie czarnymi auto wygląda nienaturalnie. Rozwiązanie pośrednie - jak u Ciebie - wydaje mi się ok, ale najlepiej byłoby by dopasować jakąś leksanową atrapę wnętrza. Nie waży to dużo a wygląd by się znacznie poprawił. Zostanie jedynie problem słupków. RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2017-01-26 Hi-lift zostaje tak jak jest zamontowany. niech będzie realistycznie. Słupki zawsze będzie widać, a moim skromnym zdaniem 2 jedyne słuszne typy mocowania karoserii do trialu to: 1. Słupki 2. Wkręty Więc jako szybkie i niezawodne mocowanie wybieram słupki. Estetyka na minus, ale jakoś trzeba to wytrzymać. RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2017-03-15 Ford przygotowany pod zawody (chyba). Powrót Axialowych progów, co do ogumienia to nie wiem na czym wystartuję, raczej na A/T. Poza tym, zlikwidowany został łącznik most-łoże pakietu. Łoże zamontowane do ramy. Zabieg zajmuję ok 15 minut, z czego 10 minut potrzebujemy na zrobienie sobie dojścia do śrub łącznika (zdemontowałem panharda oraz lewe koło) Z narzędzi potrzebujemy: imbusy klucz do kół wiertło max 3[mm] 2szt opasek kablowych lub 2szt dłuższych śrub od tych środkowych co trzymają wieżę amortyzatora. [attachment=804] [attachment=805] [attachment=806] |