Forum RC
Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972 - Wersja do druku

+- Forum RC (https://rc-slask.pl)
+-- Dział: TRIAL (https://rc-slask.pl/dzial-30.html)
+--- Dział: Garaże i regulaminy (https://rc-slask.pl/dzial-31.html)
+---- Dział: Porzucone projekty (https://rc-slask.pl/dzial-111.html)
+---- Wątek: Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972 (/watek-63.html)

Strony: 1 2 3


Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972 - przemsky - 2016-10-16

Spec:
ESC - HW1060
Silnik - szczotka Dynamite 35T
Serwo - HK, metalowe 15kg
Koła i opona - 1,9" Vaterra i Super Swamper
Aparatura - Radiolink RC3S
Rozstaw osi - 267 [mm]

Model dostosowany pod zawody klasy SPORT pod kątem:
RTI - ~580
Wyciągarka z Serwa 9kg
Oświetlenie
Zaklejone szyby

[Obrazek: 11c19f1769987955m.jpg]

[Obrazek: 817ade94d03ff021m.jpg]

[Obrazek: edc739c5ce7ca134m.jpg]


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - ZajączekPostrachLasu - 2016-10-17

ave

krótszy brat K5 Blazera
szerokość taka sama ale krótsza dupka


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - Bastian - 2016-10-20

Mogę tylko powiedzieć że model wyszedł super, dopieszczony i zadbany. Patrząc po zadowoleniu właściciela i wynikach to był strzał w 10  Wink


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2016-10-31

Nowe ramię serwa pod kolor Bronco  Big Grin

[Obrazek: 6ae5326e7653ca9emed.jpg]


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - KubaDG - 2016-10-31

Czym mocowałeś tę szpulkę do wyciągarki?


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2016-10-31

Na okrągłym talerzu z kompletu ramion serwa, a sama szpulka na 4 śrubkach M1,5.


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2017-01-25

Update!

Zmiany przed sezonem 2017:
1. Beadlocki + opony Dick Cepek 1,9' 100[mm]
Jeśli okażą się porażką to zamawiam M Thompson Baja MTZ

2. Szpejowski akcent na tyle.
3. Demontaż progów.
4. Zamontowany zderzak Vaterry na tyle. 
4. a) Będą chlapacze.
5. Szyby pomimo że są polakierowane lakierem 'dymnym' z pewnością uznacie za nieregulaminowe więc jak tak się stanie będzie ich zmiana.

[attachment=636]  [attachment=637]


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - Pirx - 2017-01-26

Zmiany na plus. Zderzak i felgi ładnie pasują. Nie wiem jak masz rozwiązane mocowanie hi-liftu ale myślę, że może uszkodzić Ci budę przy jakiejś rolce i z tego tytułu lepiej byłoby zamocować go w poziomie. Co do szyb to jak dla mnie może być. Uważam, że ten przepis odnośnie przyciemniania nie ma sensu. Z przeźroczystymi szybami widać kable w środku a z zupełnie czarnymi auto wygląda nienaturalnie. Rozwiązanie pośrednie - jak u Ciebie - wydaje mi się ok, ale najlepiej byłoby by dopasować jakąś leksanową atrapę wnętrza. Nie waży to dużo a wygląd by się znacznie poprawił. Zostanie jedynie problem słupków.


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2017-01-26

Hi-lift zostaje tak jak jest zamontowany. niech będzie realistycznie.

Słupki zawsze będzie widać, a moim skromnym zdaniem 2 jedyne słuszne typy mocowania karoserii do trialu to:
1. Słupki
2. Wkręty
Więc jako szybkie i niezawodne mocowanie wybieram słupki. Estetyka na minus, ale jakoś trzeba to wytrzymać.


RE: Vaterra Ford Bronco 1972 (SPORT) - przemsky - 2017-03-15

Ford przygotowany pod zawody (chyba). Powrót Axialowych progów, co do ogumienia to nie wiem na czym wystartuję, raczej na A/T.
Poza tym, zlikwidowany został łącznik most-łoże pakietu. Łoże zamontowane do ramy. 


Zabieg zajmuję ok 15 minut, z czego 10 minut potrzebujemy na zrobienie sobie dojścia do śrub łącznika (zdemontowałem panharda oraz lewe koło) 
Z narzędzi potrzebujemy:
imbusy
klucz do kół
wiertło max 3[mm]
2szt opasek kablowych lub 2szt dłuższych śrub od tych środkowych co trzymają wieżę amortyzatora.

[attachment=804]
[attachment=805]
[attachment=806]