Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972
#1
Spec:
ESC - HW1060
Silnik - szczotka Dynamite 35T
Serwo - HK, metalowe 15kg
Koła i opona - 1,9" Vaterra i Super Swamper
Aparatura - Radiolink RC3S
Rozstaw osi - 267 [mm]

Model dostosowany pod zawody klasy SPORT pod kątem:
RTI - ~580
Wyciągarka z Serwa 9kg
Oświetlenie
Zaklejone szyby

[Obrazek: 11c19f1769987955m.jpg]

[Obrazek: 817ade94d03ff021m.jpg]

[Obrazek: edc739c5ce7ca134m.jpg]
Odpowiedz
#2
ave

krótszy brat K5 Blazera
szerokość taka sama ale krótsza dupka
Odpowiedz
#3
Mogę tylko powiedzieć że model wyszedł super, dopieszczony i zadbany. Patrząc po zadowoleniu właściciela i wynikach to był strzał w 10  Wink
Odpowiedz
#4
Nowe ramię serwa pod kolor Bronco  Big Grin

[Obrazek: 6ae5326e7653ca9emed.jpg]
Odpowiedz
#5
Czym mocowałeś tę szpulkę do wyciągarki?
Odpowiedz
#6
Na okrągłym talerzu z kompletu ramion serwa, a sama szpulka na 4 śrubkach M1,5.
Odpowiedz
#7
Update!

Zmiany przed sezonem 2017:
1. Beadlocki + opony Dick Cepek 1,9' 100[mm]
Jeśli okażą się porażką to zamawiam M Thompson Baja MTZ

2. Szpejowski akcent na tyle.
3. Demontaż progów.
4. Zamontowany zderzak Vaterry na tyle. 
4. a) Będą chlapacze.
5. Szyby pomimo że są polakierowane lakierem 'dymnym' z pewnością uznacie za nieregulaminowe więc jak tak się stanie będzie ich zmiana.

         
Odpowiedz
#8
Zmiany na plus. Zderzak i felgi ładnie pasują. Nie wiem jak masz rozwiązane mocowanie hi-liftu ale myślę, że może uszkodzić Ci budę przy jakiejś rolce i z tego tytułu lepiej byłoby zamocować go w poziomie. Co do szyb to jak dla mnie może być. Uważam, że ten przepis odnośnie przyciemniania nie ma sensu. Z przeźroczystymi szybami widać kable w środku a z zupełnie czarnymi auto wygląda nienaturalnie. Rozwiązanie pośrednie - jak u Ciebie - wydaje mi się ok, ale najlepiej byłoby by dopasować jakąś leksanową atrapę wnętrza. Nie waży to dużo a wygląd by się znacznie poprawił. Zostanie jedynie problem słupków.
Odpowiedz
#9
Hi-lift zostaje tak jak jest zamontowany. niech będzie realistycznie.

Słupki zawsze będzie widać, a moim skromnym zdaniem 2 jedyne słuszne typy mocowania karoserii do trialu to:
1. Słupki
2. Wkręty
Więc jako szybkie i niezawodne mocowanie wybieram słupki. Estetyka na minus, ale jakoś trzeba to wytrzymać.
Odpowiedz
#10
Ford przygotowany pod zawody (chyba). Powrót Axialowych progów, co do ogumienia to nie wiem na czym wystartuję, raczej na A/T.
Poza tym, zlikwidowany został łącznik most-łoże pakietu. Łoże zamontowane do ramy. 


Zabieg zajmuję ok 15 minut, z czego 10 minut potrzebujemy na zrobienie sobie dojścia do śrub łącznika (zdemontowałem panharda oraz lewe koło) 
Z narzędzi potrzebujemy:
imbusy
klucz do kół
wiertło max 3[mm]
2szt opasek kablowych lub 2szt dłuższych śrub od tych środkowych co trzymają wieżę amortyzatora.

   
   
   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości