Ocena wątku:
Vaterra Ascender Jeep Willys (SPORT) daw Bronco 1972
|
2016-10-17, 15:15
ave
krótszy brat K5 Blazera szerokość taka sama ale krótsza dupka
2016-10-20, 13:38
Mogę tylko powiedzieć że model wyszedł super, dopieszczony i zadbany. Patrząc po zadowoleniu właściciela i wynikach to był strzał w 10
2016-10-31, 12:33
2016-10-31, 13:06
Czym mocowałeś tę szpulkę do wyciągarki?
2016-10-31, 23:03
Na okrągłym talerzu z kompletu ramion serwa, a sama szpulka na 4 śrubkach M1,5.
2017-01-25, 18:27
Update!
Zmiany przed sezonem 2017: 1. Beadlocki + opony Dick Cepek 1,9' 100[mm] Jeśli okażą się porażką to zamawiam M Thompson Baja MTZ 2. Szpejowski akcent na tyle. 3. Demontaż progów. 4. Zamontowany zderzak Vaterry na tyle. 4. a) Będą chlapacze. 5. Szyby pomimo że są polakierowane lakierem 'dymnym' z pewnością uznacie za nieregulaminowe więc jak tak się stanie będzie ich zmiana.
2017-01-26, 13:37
Zmiany na plus. Zderzak i felgi ładnie pasują. Nie wiem jak masz rozwiązane mocowanie hi-liftu ale myślę, że może uszkodzić Ci budę przy jakiejś rolce i z tego tytułu lepiej byłoby zamocować go w poziomie. Co do szyb to jak dla mnie może być. Uważam, że ten przepis odnośnie przyciemniania nie ma sensu. Z przeźroczystymi szybami widać kable w środku a z zupełnie czarnymi auto wygląda nienaturalnie. Rozwiązanie pośrednie - jak u Ciebie - wydaje mi się ok, ale najlepiej byłoby by dopasować jakąś leksanową atrapę wnętrza. Nie waży to dużo a wygląd by się znacznie poprawił. Zostanie jedynie problem słupków.
2017-01-26, 23:57
Hi-lift zostaje tak jak jest zamontowany. niech będzie realistycznie.
Słupki zawsze będzie widać, a moim skromnym zdaniem 2 jedyne słuszne typy mocowania karoserii do trialu to: 1. Słupki 2. Wkręty Więc jako szybkie i niezawodne mocowanie wybieram słupki. Estetyka na minus, ale jakoś trzeba to wytrzymać.
2017-03-15, 20:02
Ford przygotowany pod zawody (chyba). Powrót Axialowych progów, co do ogumienia to nie wiem na czym wystartuję, raczej na A/T.
Poza tym, zlikwidowany został łącznik most-łoże pakietu. Łoże zamontowane do ramy. Zabieg zajmuję ok 15 minut, z czego 10 minut potrzebujemy na zrobienie sobie dojścia do śrub łącznika (zdemontowałem panharda oraz lewe koło) Z narzędzi potrzebujemy: imbusy klucz do kół wiertło max 3[mm] 2szt opasek kablowych lub 2szt dłuższych śrub od tych środkowych co trzymają wieżę amortyzatora. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości