2019-08-12, 08:16
Model RTR ze stajni Team Asso...
Póki co w wersji "stockowej"
Sercem tego modelu jest całkowicie rewolucyjna skrzynia Stealth X. Chociaż na pierwszy rzut oka wygląda to dość zwyczajnie, jest odwrotnie. Stealth X jest wyposażony w możliwość niezależnego ustawienia przełożenia między osiami na następujących trzech poziomach.
Inne elementy to nowy, ultralekki i mocny 16-nitkowy silnik DC oraz wodoodporny sterownik elektroniczny Reedy Power SC400X ze złączem T-Dean. Model jest kontrolowany przez 3-kanałowy wodoodporny serwo XP130 2,4 GHz i Reedy Power 12 kg 1320MG z metalowymi zębatkami.
Na ten moment nie wiem jakie zajdą w nim zmiany i jaką posiądzie karoserię ;-)
Póki co w wersji "stockowej"
Sercem tego modelu jest całkowicie rewolucyjna skrzynia Stealth X. Chociaż na pierwszy rzut oka wygląda to dość zwyczajnie, jest odwrotnie. Stealth X jest wyposażony w możliwość niezależnego ustawienia przełożenia między osiami na następujących trzech poziomach.
Inne elementy to nowy, ultralekki i mocny 16-nitkowy silnik DC oraz wodoodporny sterownik elektroniczny Reedy Power SC400X ze złączem T-Dean. Model jest kontrolowany przez 3-kanałowy wodoodporny serwo XP130 2,4 GHz i Reedy Power 12 kg 1320MG z metalowymi zębatkami.
Na ten moment nie wiem jakie zajdą w nim zmiany i jaką posiądzie karoserię ;-)