2018-10-24, 23:04
Specyfikacja:
1. Mosty – gmade Komodo
2. Silnik – bezszczotka 17,5T.
3. Regulator – Hobbyking 60A.
4. Serwo skrętu – Axial.
5. Opony – Axial Ripsaw.
6. Felg – badlock g-made.
7. Karoseria – chuński Jeep Wrangler
8. Zderzaki, bagażnik dachowy – z rurek mosiężnych lutowane
9. Przekładnia – kopia Axiala
10. Rozdzielacz – projekt własny, drukowany
11. Wyciągarka - Warn
Zakupiłem jakiś czas temu karoserię Jeepa Wranglera z otwieranymi drzwiami. Karoseria była do pomalowania i złożenia. Postanowiłem użyć areografu i farbek Tamiyja akrylowych. Trochę zabawy z tym było a na koniec całość została pokryta lakierem bezbarwnym i wypolerowana. Oczywiście oprócz dachu który został półmatowy. Dach musiał zostać pomalowany bo na środku miał pozostałość po kanale wstryskowym i trzeba go było zaszpachlować.
W trakcie malowania nadeszła wena więc wziąłem pędzelek i skrobnąłem sobie rysuneczek na bokach. Sharkiemu się podobał tylko zastanawiał się co ten miś robi na pustyni ;-))). To miał być berneńczyk, a jak się nie udał to był przerabiany na ducha pustyni ale, … chyba nie wyszło. Dlatego jest miś wystający zza wydmy.
Zamierzam jeszcze domontować koniecznie snorkel oraz zrobić r rurek mosiężnych bagażnik wyprawowy z namiotem wyprawowym. Namiot uszyje mi z pewnością moja niezastąpiona treściowa ale chcę ściągnąć znaczek oryginalnego takiego namiotu np. Ventura Roof Tent i wydrukować go na naprasowywance i naprasować na mój namiocik w skali 1:10. Do środka powkładałem więc już parę gadżetów drukowanych i zamocowałem kierownika.
W tylnych światłach wymieniłem odbłyśniki na drukowane gdzie będzie można zamontować dwie diody: świtła i kierunkowskazy.
Model nie będzie na zawody tylko taka wersja do postawienia na półce i ewentualnie jakieś lajtowe wyjazdy.
Podwozie chcę zrobić jak w realnym Wranglerze. Ponieważ jest tam 4-link więc jest to nieco prostsze. Tylne zawieszenie już prawie jest – tylko dokończyć panharda.
Mosty to gmade – które po zastosowaniu hex 4 mm i felg gmade z zerowym off set dają szerokość na dosyć kapciowatych Axialach Ripsaw około 220 mm. Szerokość karoserii w nadkolach to 210 mm więc wygląda to nieźle.
Zderzak pewnie zrobię rurowe (z rurek mosiężnych) – przeglądam właśnie ofertę zderzaków do Wranglera i parę jest dosyć ciekawych. Na zderzaku wyciagarka Warn.
1. Mosty – gmade Komodo
2. Silnik – bezszczotka 17,5T.
3. Regulator – Hobbyking 60A.
4. Serwo skrętu – Axial.
5. Opony – Axial Ripsaw.
6. Felg – badlock g-made.
7. Karoseria – chuński Jeep Wrangler
8. Zderzaki, bagażnik dachowy – z rurek mosiężnych lutowane
9. Przekładnia – kopia Axiala
10. Rozdzielacz – projekt własny, drukowany
11. Wyciągarka - Warn
Zakupiłem jakiś czas temu karoserię Jeepa Wranglera z otwieranymi drzwiami. Karoseria była do pomalowania i złożenia. Postanowiłem użyć areografu i farbek Tamiyja akrylowych. Trochę zabawy z tym było a na koniec całość została pokryta lakierem bezbarwnym i wypolerowana. Oczywiście oprócz dachu który został półmatowy. Dach musiał zostać pomalowany bo na środku miał pozostałość po kanale wstryskowym i trzeba go było zaszpachlować.
W trakcie malowania nadeszła wena więc wziąłem pędzelek i skrobnąłem sobie rysuneczek na bokach. Sharkiemu się podobał tylko zastanawiał się co ten miś robi na pustyni ;-))). To miał być berneńczyk, a jak się nie udał to był przerabiany na ducha pustyni ale, … chyba nie wyszło. Dlatego jest miś wystający zza wydmy.
Zamierzam jeszcze domontować koniecznie snorkel oraz zrobić r rurek mosiężnych bagażnik wyprawowy z namiotem wyprawowym. Namiot uszyje mi z pewnością moja niezastąpiona treściowa ale chcę ściągnąć znaczek oryginalnego takiego namiotu np. Ventura Roof Tent i wydrukować go na naprasowywance i naprasować na mój namiocik w skali 1:10. Do środka powkładałem więc już parę gadżetów drukowanych i zamocowałem kierownika.
W tylnych światłach wymieniłem odbłyśniki na drukowane gdzie będzie można zamontować dwie diody: świtła i kierunkowskazy.
Model nie będzie na zawody tylko taka wersja do postawienia na półce i ewentualnie jakieś lajtowe wyjazdy.
Podwozie chcę zrobić jak w realnym Wranglerze. Ponieważ jest tam 4-link więc jest to nieco prostsze. Tylne zawieszenie już prawie jest – tylko dokończyć panharda.
Mosty to gmade – które po zastosowaniu hex 4 mm i felg gmade z zerowym off set dają szerokość na dosyć kapciowatych Axialach Ripsaw około 220 mm. Szerokość karoserii w nadkolach to 210 mm więc wygląda to nieźle.
Zderzak pewnie zrobię rurowe (z rurek mosiężnych) – przeglądam właśnie ofertę zderzaków do Wranglera i parę jest dosyć ciekawych. Na zderzaku wyciagarka Warn.