2020-03-29, 22:02
co do wkładek:
przy oponach Louise zauważyłem podobny problem i też walczyłem z wkładkami. U mnie ostatecznie pomogło założenie pierścienia wewnętrznego wkładki zrobionego z twardej pianki takiej jak robi się zderzak w onroad. Ma ona grubość 10-15mm i jest założona bezpośrednio na felgę a dopiero na nią jest naciągnięta oryginalna wkładka jaka była w tych oponach.
co do zużytych łożysk:
postaraj się jak najszybciej wymienić te co są zajechane. Miałem kiedyś takie zdarzenie że łożysko się zatarło i zaczęło się obracać w plastikowej obudowie. Tak ją wytarło że cała obudowa była do wyrzucenia
co do serwa:
nie zauważyłem czy używasz zewnętrznego BEC. Jeśli nie to lepiej go załóż. Serwo 35 kg będzie pobierało znaczny prąd i albo spali BEC w regulatorze albo nigdy nie osiągnie tych 35kg bo nigdy nie będzie miało dobrych założeń prądowych. Jedyny regulator do szczotek który ma porządnego BEC to HK 1080 (6A) choć nawet przy nim bym założył zewnętrzny BEC aby odciążyć regulator.
przy oponach Louise zauważyłem podobny problem i też walczyłem z wkładkami. U mnie ostatecznie pomogło założenie pierścienia wewnętrznego wkładki zrobionego z twardej pianki takiej jak robi się zderzak w onroad. Ma ona grubość 10-15mm i jest założona bezpośrednio na felgę a dopiero na nią jest naciągnięta oryginalna wkładka jaka była w tych oponach.
co do zużytych łożysk:
postaraj się jak najszybciej wymienić te co są zajechane. Miałem kiedyś takie zdarzenie że łożysko się zatarło i zaczęło się obracać w plastikowej obudowie. Tak ją wytarło że cała obudowa była do wyrzucenia
co do serwa:
nie zauważyłem czy używasz zewnętrznego BEC. Jeśli nie to lepiej go załóż. Serwo 35 kg będzie pobierało znaczny prąd i albo spali BEC w regulatorze albo nigdy nie osiągnie tych 35kg bo nigdy nie będzie miało dobrych założeń prądowych. Jedyny regulator do szczotek który ma porządnego BEC to HK 1080 (6A) choć nawet przy nim bym założył zewnętrzny BEC aby odciążyć regulator.